تاریخ: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۰۶
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۲۷۱۱۸۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت مس ۰.۵ درصد کاهش یافت

‌می‌متالز - روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۳۷ دلار افت پیدا کرد و به هفت هزار و ۹۵۵ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ماه، ۰.۵ درصد معادل ۳۷ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۰.۳ درصد افت را تجربه کرد و به هفت هزار و ۹۵۵ دلار رسید. قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ماه، هفت هزار و ۹۹۲ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه، ۰.۵ درصد معادل ۴۳ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۰.۳ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه، با کاهش ۶۰۰ تنی، از ۱۲۹ هزار و ۴۷۵ تن به ۱۲۸ هزار و ۸۷۵ تن رسیده است.

قیمت مس ۰.۵ درصد کاهش یافت

طبق نمودار ۲، روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با هفت دلار بر تن گزارش شده که نسبت به سه‌شنبه ۲۶ مرداد ماه، با کاهش ۶ دلار بر تن همراه بوده است.

قیمت مس ۰.۵ درصد کاهش یافت

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده