تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۵۹
بازدید: ۶۶
کد خبر: ۲۷۱۷۳۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
فرمانده حوزه مقاومت بسیچ شهید موحدیان مطرح کرد؛

پویایی برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در مساجد فولاد مبارکه

‌می‌متالز - فرمانده حوزه مقاومت بسیچ شهید موحدیان گفت: پویایی برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و سیاسی در مساجد فولاد مبارکه مشهود است.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا کرمی، فرمانده حوزه مقاومت بسیچ شهید موحدیان با اشاره به فعالیت‌های شرکت فولاد مبارکه در زمینه توسعه مساجد در این مجتمع بزرگ اظهار داشت: تاکنون در این مجتمع ۱۸ مسجد و ۳۰ نمازخانه راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری منظم نماز جماعت در همه این مساجد و نمازخانه‌ها انجام می‌شود، ابراز داشت: همچنین برگزاری دوره‌های سبک زندگی اسلامی، برنامه‌های بصیرت افزایی سیاسی و فرهنگی دراین مساجد به صورت مستمر برگزار می‌شود به گونه‌ای که طی سال جاری ۳۰ برنامه بصیرتی ویژه برگزار شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیچ شهید موحدیان با بیان اینکه در مناسبت‌های مذهبی نیز برگزاری مراسم‌های ویژه این ایام را در دستور کار داریم، تصریح کرد: همه این مساجد دارای پایگاه بسیج هستند و این پایگاه‌ها نیز فعالیت‌های شاخصی را انجام می‌دهند.

ترویج جهاد تبیین در مساجد فولاد مبارکه

وی با بیان اینکه در ایام محرم نیز هر روز مراسم زیارت عاشورا در مساجد مجتمع فولاد مبارکه برپا می‌شود، ابراز داشت: همچنین در این ایام مصادیق جهاد تبیین برای شرکت کنندگان توضیح داده شده تا آن‌ها نیز مبلغان خوبی برای ترویج این جهاد در دیگر لایه‌های مرتبط باشند.

کرمی با بیان اینکه با همت پایگاه بسیج مساجد فولاد مبارکه هر هفته اردوی قم و جمکران به صورت خانوادگی برگزار می‌شود، افزود: علاوه بر خانواده‌های پرسنل از افراد بیرونی نیز امکان حضور در این اردو‌ها را دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری زیارت حاج قاسم سلیمانی را نیز در دستور کار داریم، اضافه کرد: در سال گذشته ۵ دستگاه اتوبوس اعزام شد و امسال نیز در شهریور ماه این برنامه را در دستور کار داریم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیچ شهید موحدیان با اشاره به اعزام به اردو‌های راهیان نور نیز گفت: در فروردین امسال اردو‌های راهیان نور جنوب را داشتیم و در شهریور ماه نیز اردوی راهیان نور غرب را در دستور کار داریم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده