تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۴۲
بازدید: ۶۵
کد خبر: ۲۷۱۷۴۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر امور ورزش فولاد مبارکه عنوان کرد؛

فعالیت ۵۷ هزار نفر از خانواده فولاد مبارکه در باشگاه‌های ورزشی

‌می‌متالز - مدیر امور ورزش شرکت فولاد مبارکه گفت: ۵۷ هزار نفر از خانواده فولاد مبارکه در ۵۰۰ باشگاه ورزشی تخت قرارداد مشغول فعالیت هستند.

به گزارش می‌متالز، آیین اختتامیه کلاس‌های اوقات فراغت امور ورزش فولاد مبارکه صبح سه‌شنبه در مجموعه باغ فردوس برگزار شد. این کلاس‌ها از چهارم تیرماه در مجموعه فردوس آغاز شد و در رشته‌های فوتبال ۱۵۰ نفر، والیبال ۵۰ نفر، بسکتبال ۲۰ نفر و شنا در حدود ۲۴۰ شرکت کننده داشت و از این تعداد حدود ۱۸۰ استعداد کشف شد.

مجتبی لطفی، مدیر امور ورزش شرکت فولاد مبارکه در این مراسم اظهار کرد: حامل سلام مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه هستم. خداراشاکریم که برنامه‌های امور ورزش پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، بار دیگر از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: ۵۷ هزار نفر از خانواده فولاد مبارکه در ۵۰۰ باشگاه ورزشی تخت قرارداد مشغول فعالیت هستند. یکی از اهداف امور ورزش ارتقای سلامتی و نشاط خانواده‌ها و کشف استعداد فرزندان است. از همین روی کلاس‌های اوقات فراغت در باغ فردوس برای کشف نخبگان فرزندان فولاد مبارکه اجرا شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دو نفر از فرزندان کارکنان فولاد مبارکه به خدمت تیم‌های سپاهان در خواهند آمد. این بازیکنان ابتدا در تیم‌های صنعت رشد خواهند کرد و سپس در باشگاه‌های حرفه‌ای نظیر سپاهان ایفای نقش خواهند کرد. کارگران خط مقدم فولاد هستند و حق‌شان است که فرزندان با استعدادشان در سپاهان حضور داشته باشند.

حضور ۴۰ مربی در کلاس‌های اوقات فراغت

همچنین سجاد خالوزاده، مدیرعامل توکا نیرو در این مراسم گفت: در این فصل به عنوان بازوی کمکی امور ورزش ایفای نقش کردیم و اجرای پروژه را انجام دادیم. شرکت توکا نیرو تامین کننده نیروی‌های متخصص و فنی است و از همین روی تامین تجهیزات لازم و شناسایی مربیان برای دوره‌های آموزشی را شرکت توکا نیرو انجام داد.

وی با اشاره به آمار مربیان و شرکت‌کنندگان در دوره اخیر تصریح کرد: حدود ۴۰ مربی در این دوره مشغول فعالیت شدند و هزار و ۱۴۲ نفر از فرزندان فولاد در این دوره‌ها شرکت کردند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از شرکت‌کنندگان در کلاس‌های اوقات فراغت با اهدای مدال و یادبود تجلیل شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده