تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۶
بازدید: ۶۹۴
کد خبر: ۲۷۲۴۳۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر سیستم‌ها و برنامه ریزی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر:

مهمترین اهداف ما پیاده سازی "رویداد تفکر مبتنی بر ریسک" و استقرار "مدل تعالی سازمانی" در شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر می‌باشد

‌می‌متالز - واحد سیســتم‌ها و برنامه ریزى در شرکت توسعه آهن و فــولاد گل گهــر داراى جایــگاه ارزنده اى اســت و برگرفته از نگرش رهبرى و مدیریت این شرکت مى باشد و نقش عمده و پر رنگى در استقرار سیســتم هاى مدیریتى و شکل دهى ساختار صحیح فرآیندهــاى شــرکت دارد.

به گزارش می‌متالز، واحد سیســتم‌ها و برنامه ریزى در شرکت توسعه آهن و فــولاد گل گهــر داراى جایــگاه ارزنده اى اســت و برگرفته از نگرش رهبرى و مدیریت این شرکت مى باشد و نقش عمده و پر رنگى در استقرار سیســتم هاى مدیریتى و شکل دهى ساختار صحیح فرآیندهــاى شــرکت دارد. " این مطلب را دکتر اصغر حدیدی مدیر سیستم‌ها و برنامه ریزی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر گفت و موفقیت‌های این شرکت در حوزه سیستم‌ها و برنامه ریزی در سال ۱۴۰۰ را به صورت زیر برشمرد:

  1. موفقیــت در اخذ تقدیرنامه ۴ ســتاره تعالى سازمانى از سازمان مدیریت صنعتى و کاندیداى اخذ تندیس بلورین در سال جارى.
  2. کسب گواهینامه استانداردهاى سیستم مدیریتی شامل ISO۱۴۰۰۱ -ISO۴۵۰۰۱ -ISO۹۰۰۱ - ISO۱۰۰۱۵-ISO۱۰۰۰۴ و برنامه ریــزى اخــذ گواهینامه ISO۱۷۰۲۵ و ISO۵۰۰۰۱،
  3. تعریف شاخصهاى عملکردى و پایش مستمر واحدهاى سازمان.
  4. به روزرسانى نقشه استراتژى شرکت باتوجه به تغییرات ملى و فرا منطقه اى در صنعت فولاد.
  5. ایجاد ساختار مناسب و پیاده سازى مدیریت دانش.
  6. راهبرى سیستم نظام پیشنهادات و بهره بردارى ازپیشنهادات در راستاى افزایش بهره ورى شرکت.
  7. همکارى مداوم با واحــد ارتباطات و فناورى اطلاعات شــرکت به منظور جارى ســازى صحیح فرآیند‌ها در سیستم جامع اطلاعاتى (ساتا)

او همچنین در خصوص برنامه‌های آینده این واحد گفت: یکى از برنامه هــاى آینده، شــرکت در جایزه تعالى ســازمانى مدیریت صنعتى ایران در بخش تندیس اســت. گواهینامه هاى استاندارد مدیریتى کسب شده نیاز به تمدید داشــته و براى اخذ استانداردهاى جدید برنامه ریزى هایى صورت گرفته اســت.

شناســایى و مدیریت ریسکهاى شــرکت جزء اهداف کلان مى باشد که براى آن‌ها برنامه هایى داریم، یکــى از برنامه هاى آتى نیز پایش مستمر تغییرات ملى و فرا منطقه اى در صنعت فولاد برعهده واحد سیستم‌ها است که با برنامه در راستاى تحقق اهداف استراتژیک پیش مى رویم، همچنین همکاران ما برنامه جامعــى در بخش بازنگرى و بهبود فرآیند‌ها در راستاى افزایش چابکى شرکت دارند.

عناوین برگزیده