تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۳۲
بازدید: ۳۱۰
کد خبر: ۲۷۳۵۷۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
با مصوبه هیات امناء صندوق بازنشستگی مس

سرپرست موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی مس منصوب شد

‌می‌متالز - «محسن یزدانی راد» عضو هیات مدیره موسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس با مصوبه هیات امناء به عنوان سرپرست موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران منصوب شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، در این جلسه که با حضور دکتر «علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی مس، رئیس هیات مدیره و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی شرکت مس و معاونان مالی و اقتصادی و مدیران گروه حراست و روابط عمومی برگزار شد، با تقدیر از زحمات آرمان حسنی، یزدانی راد به عنوان سرپرست جدید معرفی گردید.

بر اساس این گزارش، «محسن یزدانی راد» دارای لیسانس فیزیک از دانشگاه باهنر کرمان و مدرک فوق لیسانس در رشته MBA از دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران است.

گفتنی است از سوابق «محسن یزدانی راد» که از کارمندان رسمی شرکت ملی مس انتخاب شده است، می‌توان به مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت تجهیزات صنایع و معادن میمند ایرانیان، معاونت توسعه و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری نواندیشان کرمان، معاونت بازرگانی شرکت گل گهر، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پالایش نفت ایوان اروند و مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی صبانور اشاره کرد.

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده