تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۲۳
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۲۷۳۸۳۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

شناسایی تمام گلوگاه‌های تولید انبوه ایران خودرو با عبور مستقیم

شناسایی تمام گلوگاه‌های تولید انبوه ایران خودرو با عبور مستقیم
‌می‌متالز - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودرو‌های ناقص و برنامه‌ریزی برای عبور مستقیم محصولات از خط تولید، تمام گلوگاه‌های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شده و به سرعت در حال رفع آن‌ها هستیم.

به گزارش می‌متالز، مهدی خطیبی در حاشیه بازدید از نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت با بیان این مطلب افزود: طی سال‌های گذشته تصور این بود که عمده‌ترین چالش پیش روی این شرکت در زمینه تولید خودرو‌های ناقص، به تامین قطعات الکترونیکی و های‌تک مربوط می‌شود، اما پس از آن‌که برنامه عبور مستقیم در دستور کار این شرکت قرار گرفت مشخص شد در تامین برخی دیگر از قطعات نیز مشکلاتی وجود دارد و با رفع این گلوگاه‌ها به سرعت به سمت افزایش تولید حرکت خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که عمده این مشکلات به کمبود ظرفیت‌های کافی در داخل کشور برمی‌گردد، افزود: تلاش ایران خودرو بر آن است تا جایی که امکان داشته باشد زمینه ایجاد ظرفیت‌های بیش‌تر برای تولید و تامین این قبیل قطعات در داخل کشور توسط سرمایه‌گذاران و قطعه‌سازان داخلی فراهم شود و در شرایطی که این امکان فراهم نباشد در راستای تحقق اهداف تولید و افزایش تیراژ قطعات مورد نیاز را از طریق دیگر تولیدکنندگان جهانی تامین کنیم.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به ظرفیت‌های داخلی برای تولید قطعات تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است تا برای آن دسته از قطعاتی که ظرفیت کافی تولید در داخل کشور وجود ندارد، گواهی عدم ساخت از مراجع ذی‌صلاح اخذ کنیم و تامین آن را با سرعت در دستور کار قرار دهیم.

خطیبی در ادامه با اشاره به اجرای طرح جهش کیفیت از ابتدای تیرماه امسال، بر اراده گروه صنعتی ایران خودرو به منظور ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان در زمینه خدمات پس از فروش تاکید کرد: یکی از وجوه بارز تحقق اهداف طرح جهش کیفیت محصولات ایران خودرو بازخورد‌های به دست آمده از شبکه خدمات پس از فروش و شناسایی نقاط قوت و ضعف از نگاه جامعه مشتریان است و تمام ایراد‌های کیفی به دست آمده از پایش مستمر شبکه تبدیل به یک پروژه کیفی در گروه صنعتی ایران خودرو خواهد شد.

وی با اشاره به موفقیت‌های چشم‌گیر به دست آمده در طرح جهش کیفیت محصول در حوزه موتور و گیربکس افزود: بدون شک شبکه نمایندگی‌ها به عنوان اعضای اصلی خانواده گروه صنعتی ایران خودرو در طرح‌های ارتقای کیفیت محصول نقش اصلی را ایفا می‌کنند و با گزارش‌دهی دقیق و مستمر و تبیین دیدگاه‌های مشتریان زمینه اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها را فراهم خواهند کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما کاهش مشکلات پیش روی شبکه فروش و خدمات پس از فروش خواهد بود و در ادامه نیز با توانمندسازی آنان تلاش خواهیم کرد تا روند موفقیت‌های اخیر در اخذ رتبه نخست خدمات پس از فروش را استمرار بخشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده