تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۴۹
بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۲۷۴۷۸۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

اولین جلسه مدیریت متمرکز بر فرآیند جامع اقتصادی و عملکرد ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - اولین جلسه ستاد کاهش هزینه‌ها با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل، مهرداد تولائیان معاون حوزه بهره برداری، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی، مهدی احمدپور مدیر حراست، حمیدرضا رضایی مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای، شهرام برومند سرپرست مدیریت بازرسی و امیر حسین ذاکری مدیر حسابرسی داخلی با موضوع کاهش هزینه‌های جاری و افزایش بهره وری در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مهندس رخصتی با اشاره به اینکه این ستاد به منظور تسهیل بهره وری بیشتر و کاهش قیمت تمام شده محصولات تشکیل شده است، گفت: با اتخاذ تصمیمات درست و کاربردی در این ستاد، هزینه‌های جاری شرکت مدیریت و کاهش می‌یابد و در واقع این ستاد بستر ساز نهضت کاهش قیمت تمام شده است.

وی تصمیم سازی و تصمیم گیری را یکی از وظایف اصلی این ستاد دانست و گفت: رویکرد ذوب آهن باید تولید اقتصادی و تولید محصولات با ارزش افزوده بالا باشد. ضمن اینکه تنظیم بازار و تولید هدفمند، استراتژی اصلی شرکت است تا سود آوری بیشتری حاصل گردد.

مدیرعامل شرکت گفت: با تبین استراتژی‌های که در این جلسات اتخاذ خواهد شد به اهداف بزرگتری که همان بهره وری بیشتر و نظام کاهش هزینه‌ها است دست پیدا خواهیم کرد.

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده