تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۲۰
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۲۷۴۹۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
باهدف حمایت از استارتاپ‌ها

تفاهم‌نامه سه جانبه اداره کل تعاون، مراکز شتاب دهنده و سازمان صمت خراسان رضوی

‌می‌متالز - اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مراکز شتاب دهنده و سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری امضا کردند.

به گزارش می‌متالز، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: طبق این تفاهمنامه سه جانبه از این پس صاحبان ایده، استارتاپ‌ها و افرادتفاهم‌نامه سه جانبه اداره کل تعاون، مراکز شتاب دهنده و سازمان صمت خراسان رضوی نوآور و خلاق در استان که فضا برای کار تولیدی ندارند، می‌توانند در یک فضای اشتراکی با صاحبان صنعت به پیاده‌سازی طرح‌ها و ایده‌های خود بپردازند.

محمد امین بابایی افزود: با این تفاهم نامه فضای کار اشتراکی ویژه صنعتگران نوآور و دانشجویان در محل واحد‌های تولیدی ایجاد میشود.

وی بیان کرد: در قالب این طرح تولیدکنندگان و صاحبان صنایع فضایی از محل کار خود برای استقرار گروه‌های استارتاپی و شرکت‌های مرتبط با موضوع فعالیت خود اختصاص می‌دهند و همچنین مربی تخصصی، عملی و انتقال تجربه از مزایای قانونی این طرح به شمار می‌رود.

خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی نیز آمادگی واحد‌های صنعتی را برای اختصاص فضای کار خالی خود به صاحبان ایده همسو با نوع تولیدشان اعلام کرده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

عناوین برگزیده