تاریخ: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۷
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۲۷۵۸۶۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
دکتر رستمی در بازدید از مجتمع مس سرچشمه عنوان کرد

پیشرفت پروژه‌های توسعه و تقویت تولید؛ ۲ رویکرد اصلی شرکت مس

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی مس در جریان این بازدید از طرح‌های فلوتاسیون سرباره سرچشمه، معدن و کارخانه تغلیظ دره زار و پروژه‌های توسعه برق در مجتمع مس سرچشمه بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، در بازدید از پروژه فلوتاسیون سرباره عنوان شد که این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است و به یاری خداوند متعال طی هفته‌های آینده با افزایش ظرفیت تولید ۷۲ هزار تن کنسانتره مس افتتاح خواهد شد.

طرح بهره‌برداری از معدن و کارخانه تغلیظ دره‌زار پروژه دیگری بود که در جریان این سفر مورد بازدید مدیرعامل شرکت مس قرار گرفت. این طرح با برخورداری از پیشرفت قابل ملاحظه در چند ماه آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد تا به ظرفیت تولید کنسانتره شرکت مس افزوده شود.

همچنین مدیرعامل شرکت مس ضمن استماع دیدگاه‌های مدیران مجتمع مس سرچشمه دستورات لازم برای تسریع در بهره‌برداری و رفع موانع تولید را صادر کرد.

از دیگر برنامه‌های بازدید مدیرعامل شرکت مس جلسه با مدیران طرح توسعه برق و بازدید از طرح‌های توسعه‌ای احداث نیروگاه برق به منظور تولید پایدار، دانش بنیان و بدون قطعی در مجتمع مس سرچشمه بود.

پس از اتمام بازدید، جلسه‌ای با حضور مدیر مجتمع مس سرچشمه و معاون توسعه این مجتمع تشکیل و گزارش آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌ها به مدیرعامل شرکت مس ارائه شد.

دیدار مدیرعامل شرکت مس با نمایندگان کارکنان در مجتمع مس سرچشمه

در خلال برنامه‌های بازدید، دکتر رستمی ضمن دیدار با نمایندگان کارکنان مجتمع، پیرامون مسائل و مشکلات مطرح شده گفتگو و بر حمایت از کارکنان به منظور رفع دغدغه‌های موجود، تاکید کرد.

دکتر رستمی در این دیدار ضمن مقایسه عملکرد ۶ ماهه نخست سال جاری در زمینه تولید و فروش با برنامه مصوب و همچنین مدت مشابه سال گذشته، عملکرد شرکت را به دلیل ثبت رکورد‌های جدید تولید مثبت و قابل قبول دانست و ابراز امیدواروی کرد، با کار جهادی به عملکرد بالاتری دست یافته و رکورد‌های جدیدی را در شرکت مس به ثبت خواهیم رساند.

در ادامه مدیران مجتمع مس سرچشمه ضمن تشکر از حمایت‌های بی دریغ دکتر علی رستمی ابراز امیدواری کردند با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همکاری و تلاش مضاعف کارکنان و کارگران در آینده نزدیک بتوانند در زمینه تولید، عملکرد‌های بالاتری را در بخش تولید به ثبت رسانده و پیشرفت‌های چشمگیری را به منصه ظهور برسانند.

گفتنی است در جریان این سفر که روز سه شنبه ۵ مهرماه صورت گرفت، حسین احمدی عضو هیات مدیره و مدیر مجتمع مس سرچشمه، بهروز رحمتی معاون توسعه و اکتشافات، حسین تقدسی معاون مالی اقتصادی و مهدی شایسته اصل مشاور برنامه ریزی و توسعه کسب و کار، مدیرعامل شرکت ملی مس را همراهی کردند.

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده