تاریخ: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۵۶
بازدید: ۸۴۸
کد خبر: ۲۷۵۹۶۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
ترکیه، استانبول، مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تویاپ / ۱۴ تا ۱۶ مهر ۱۴۰۱

برگزاری نمایشگاه آنکیروس، آنوفر و ترک کست ۲۰۲۲

‌می‌متالز - آنکیروس: فلزات آهنی (آهن، فولاد و صنایع وابسته)، آنوفر: فلزات غیرآهنی (آلومینیوم، مس، سرب و روی و ... و صنایع وابسته) و ترک کست (متالورژی و ریخته گری) در شهر استانبول ترکیه در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تویاپ در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ مهر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی جامع در استانبول ترکیه به نام‌های آنکیروس ۲۰۲۲ (پانزدهمین نمایشگاه بین المللی آهن، فولاد، ماشین آلات و محصولات فولادی و ریخته گری)،  آنوفر ۲۰۲۲ (چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات فلزات غیرآهنی) و همچنین ترک کست ۲۰۲۲ (نهمین نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری ترکیه) در تاریخ ۱۴ لغایت ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز به وقوع خواهد پیوست.  

همزمان با این سه نمایشگاه نیز ۲ کنگره همزمان دیگر به نام‌های یازدهمین کنگره بین المللی ریخته گری (توسط انجمن ریخته گران ترکیه TUDOKSAD) و بیست و یکمین کنگره بین المللی متالورژی و مــواد (توسط اتاق مهندسان مواد و متالورژی ترکیه  UCTEA) برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه آنکیروس، آنوفر و ترک کست ۲۰۲۲

این نمایشگاه دوسالانه بزرگ منطقه اورآسیا (اروپا و آسیا) در حالی سی امین سال خود را تجربه می‌کند که سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا به اکتبر سال ۲۰۲۲ برابر با مهرماه سال ۱۴۰۱ منتقل شد و نمایشگاه سال ۲۰۱۸ در ۹ سالن به مساحت ۴۲.۰۰۰ متر مربع و فضای مفید بیش از ۲۱.۸۳۲ مترمربع برگزار شد.  

نمایشگاه آنکیروس، آنوفر و ترک کست ۲ سال یکبار برگزار شده و بنام‌ترین و معروف‌ترین برند‌های صاحب نام دنیا در این رویداد‌های همزمان مشارکت داشته و هدف آن ارائه مهم‌ترین و جدیدترین دستاورد‌های فنی، صنعتی، معدنی، متالورژی و ریخته گری برای مخاطبان خود است. در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۷.۱۹۷ نفر متخصص و کارشناس از ۸۶ کشور جهان به عنوان بازدید کننده و ۱۰۲۰ شرکت از ۴۵ کشور جهان به عنوان غرفه دار و مشارکت کننده  در این رویداد اورآسیایی (اروپایی - آسیایی) خدمات و دستاورد‌های خود را به معرض نمایش قرار داده بودند (۳۹۹ شرکت ترکیه‌ای و ۶۲۱  شرکت بین المللی).
 
لیست مشارکت کنندگان ۲۰۲۲
بورشور نمایشگاه
نقشه و پلان نمایشگاه
دعوتنامه نمایشگاه

برگزاری نمایشگاه آنکیروس، آنوفر و ترک کست ۲۰۲۲

برگزاری نمایشگاه آنکیروس، آنوفر و ترک کست ۲۰۲۲

منبع: ‌می‌متالز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده