تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۳۱۹
کد خبر: ۲۷۷۱۶۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
با هدف حضور بیشتر در بازار‌های جهانی انجام شد:

معرفی محصولات فولاد مبارکه در نمایشگاه اروپایی - آسیایی آنکیروس ۲۰۲۲ ترکیه

‌می‌متالز - «مصطفی وارانک» وزیر صنعت و تکنولوژی ترکیه از غرفه شرکت فولاد مبارکه و شرکت‌های زیر مجموعه گروه فولاد مبارکه (فولاد هرمزگان، ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و فولاد تاراز) در نمایشگاه بین‌المللی آنکیروس ۲۰۲۲ (پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آهن، فولاد، ماشین‌آلات و محصولات فولادی و ریخته‌گری) آنوفر ۲۰۲۲ (چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و محصولات فلزات غیرآهنی) و ترک‌کست ۲۰۲۲ (نهمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات ریخته‌گری ترکیه) بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، گروه فولاد مبارکه با حضور فعال در بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی جامع در شهر استانبول ترکیه به همراه یک هزار غرفه دیگر از کشور‌های اروپایی و آسیایی آخرین دستاورد‌ها و محصولات جدید خود را به عموم بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان ورق‌های فولادی تخت در حوزه‌های لوله‌های انتقال نفت و سیالات، انواع ورق‌های گالوانیزه خودرویی و لوازم خانگی و قلع اندود معرفی کرد.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی آهن، فولاد، ماشین آلات و محصولات فولادی و ریخته گری (آنکیروس ۲۰۲۲)، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات فلزات غیرآهنی (آنوفر ۲۰۲۲) و نهمین نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری (ترک کست ۲۰۲۲) به صورت همزمان از ۰۶ اکتبر تا ۰۸ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۴ تا ۱۶ مهر ۱۴۰۱) در استانبول ترکیه برگزار شد.

همزمان با این سه نمایشگاه نیز ۲ کنگره همزمان دیگر به نام‌های یازدهمین کنگره بین المللی ریخته گری (توسط انجمن ریخته گران ترکیه TUDOKSAD) و بیست و یکمین کنگره بین المللی متالورژی و مــواد (توسط اتاق مهندسان مواد و متالورژی ترکیه UCTEA) فعال بودند.

برندینگ، توسعه صادرات، بهره گیری از دانش فنی و فناوری‌های روز، شناخت بازار‌های دنیا و ... از مهمترین مباحث مورد توجه کارشناسان ایرانی حاضر در نمایشگاه بود.

نمایشگاه مذکور در مرکز نمایشگاهی و کنگره تویاپ استانبول در منطقه بیوکچکمچه استانبول در بخش اروپایی آن برگزار شد. بالغ بر هزار غرفه دار در این ۳ نمایشگاه مشارکت داشته و کارشناسان و بازدیدکنندگان حرفه‌ای از سراسر دنیا از این نمایشگاه‌ها بازدید داشتند.

معرفی محصولات فولاد مبارکه در نمایشگاه اروپایی - آسیایی آنکیروس ۲۰۲۲ ترکیه

از گروه فولاد مبارکه نیز شرکت های فولاد هرمزگان، ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و فولاد تاراز در این نمایشگاه ها حضور داشتند.

همچنین شرکت ملی صنایع مس ایران، مجتمع صنعتی اسفراین، آذین فورج اسفراین، پارمیس نگین اوستا، فولاد آلیاژی ایران، مجتمع جهان فولاد سیرجان، صنایع فروآلیاژ ایران، فروسیلیس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو، آهن و فولاد ارفع، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، بابک مس ایرانیان (هلدینگ میدکو) - شرکت GMI، فرانسوز یزد، آفاق صنعت سرام، مهندسی پرچمداران صنعت سپاهان، صنعت ذوب و نسوز ایرانیان، هورشیت و تک پرند آراد خاورمیانه نیز از ایران در این سه رویداد مهم نمایشگاهی به معرفی محصولات خود پرداختند.

این نمایشگاه دوسالانه بزرگ منطقه اورآسیا (اروپا و آسیا) در حالی سی امین سال خود را تجربه می‌کند که سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا به اکتبر سال ۲۰۲۲ برابر با مهرماه سال ۱۴۰۱ منتقل شد و نمایشگاه سال ۲۰۱۸ در ۹ سالن به مساحت ۴۲.۰۰۰ متر مربع و فضای مفید بیش از ۲۱.۸۳۲ مترمربع برگزار شده بود.

نمایشگاه آنکیروس، آنوفر و ترک کست، هر ۲ سال یکبار برگزار می‌شود و در آن معروف‌ترین برند‌های صاحب نام دنیا مشارکت داشته و هدف آن ارائه مهم‌ترین و جدیدترین دستاورد‌های فنی، صنعتی، معدنی، متالورژی و ریخته گری برای مخاطبان خود است. در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۷ هزار متخصص و کارشناس از ۸۶ کشور جهان به عنوان بازدید کننده و ۱۰۲۰ شرکت از ۴۵ کشور جهان به عنوان غرفه دار و مشارکت کننده در این رویداد اورآسیایی (اروپایی - آسیایی) خدمات و دستاورد‌های خود را به معرض نمایش قرار داده بودند.

از این ۳ نمایشگاه همزمان دو سالانه به عنوان بزرگ ترین رویداد صنایع آهن و فولاد، فلزات غیرآهنی، صنایع معدنی، متالورژی و ریخته گری در منطقه آسیا، خاورمیانه و اروپا یاد می شود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده