تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۰:۴۹
بازدید: ۲۳۵
کد خبر: ۲۸۷۳۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام اعلام شد + مشخصات

‌می‌متالز - زمان معارفه آنلاین شرکت ۱۱۰ میلیارد تومانی فروآلیاژ ایران مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.

به گزارش می‌متالز، جلسه معارفه شرکت صنایع فروآلیاژ ایران با نماد "فروژ" ساعت ۱۰:۳۰ روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ دی به صورت آنلاین و از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.

براساس این گزارش، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می‌توانند سوالات را تا ساعت ۱۶ دوشنبه ۱۹ دی از طریق سامانه مختص عرضه‌های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

طبق بررسی‌های بورس پرس، شرکت صنایع فروآلیاژ ایران با هدف تولید فروسیلیسیوم به عنوان تامین کننده یکی از مواد اصلی اولیه صنایع فولاد و چدن در سال ۱۳۶۵ در زمینی به مساحت ۵۳ هکتار تاسیس و در بهمن سال ۷۲ به بهره‌برداری رسمی رسید. در حال حاضر کارخانه با تولید سالانه ۶۰ هزار تن فروسیلیسیوم و ۲۰ هزار تن پودر میکروسیلیکا با سه کوره بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده فروسیلیسیوم در ایران و خاورمیانه است.

این شرکت در استان لرستان، شهرستان ازنا واقع شده که تولید فروسیلیسیوم در این شهرستان به دلیل نزدیکی به منابع مورد نیاز تولید، اقتصادی است. شرکت اکنون با بیش از ۹۱ درصد توان اسمی (تولید عملی ۵۴ هزار تن فروسیلیسیم) در سال فعالیت می‌کند و بطور تقریبی ۶۰ درصد از تولید آن مجموعه در بازار‌های داخلی عرضه و مابقی به بیش از ۲۵ کشور از جمله ترکیه، آلمان، ایتالیا، چک، فرانسه، یونان، صربستان، هند، پاکستان و ... صادر می‌شود.

سرمایه شرکت با ۶۴۱ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۱۰۰ میلیون تومان بوده که طی هشت مرحله افزایش سرمایه به ۱۱۰ میلیارد تومان رسیده است و در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش سرمایه ندارد.

۶۷.۹ درصد سهام "فروژ" به کارآفرینان صنعت ذوب فلزات، ۱۰ درصد به خانواده خرازی، ۱۰ درصد به خانواده قاسم حاجی بابا و ۱۰ درصد به خانواده مجید محمدزاده تعلق دارد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده