تاریخ: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۵۱
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۲۷۶۰۷۵
سرویس خبر : صنایع کوچک
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

تجلیل از ایثارگران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

‌می‌متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به مناسبت هفته دفاع مقدس در نشستی از کارکنان ایثارگر سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اهداء لوح سپاس تجلیل کرد.

به گزارش می‌متالز، علی رسولیان روز دوشنبه در نشست با ایثارگران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهداء را از ذخائر معنوی انقلاب اسلامی عنوان و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور تأکید کرد.

وی، با اعلام آمادگی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای حمایت از کارکنان ایثارگر سازمان در چارچوب قوانین و مقررات کشور، اظهار امیدواری کرد با گسترش این فرهنگ غنی اسلامی، نام و یاد شهدا و ایثارگری‌های جانبازان و آزادگان دفاع مقدس هرچه بیشتر در ذهن مردم جاودانه شود.

معاون وزیر صمت ادامه داد: مردم عزیز کشورمان نیز همواره قدردان فداکاری‌ها و جان فشانی‌های ایثارگران هستند و رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان نظام جمهوری اسلامی نیز در این حوزه تأکیدات فراوانی دارند.

رسولیان، همچنین افزود: در همه کشور‌ها و همه فرهنگ‌ها نیز تقدیر و تجلیل از کهنه سربازان و کسانی که در راه وطن و میهن جان فشانی کرده اند، به عنوان امری جاری و ساری است.

گفتنی است که در پایان این نشست از کارکنان ایثارگر سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آورد.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۹ شهرک و ۳۳۸ ناحیه صنعتی و ۵ منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره برداری، ۸۴ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، ۹۹ هزار و ۱۴۳ قرارداد منعقده و بهره برداری از ۴۹ هزار و ۵۲۹ واحد صنعتی و سه هزار و ۲۴۵ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۸۷ هزار و ۷۵ نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.

تجلیل از ایثارگران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

تجلیل از ایثارگران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

تجلیل از ایثارگران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

منبع: شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده