تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۲
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۲۷۰۲۵۸
سرویس خبر : صنایع کوچک
به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک مطرح شد:

نقش پررنگ صنایع کوچک در افزایش اشتغال و توسعه اقتصاد

‌می‌متالز - رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک بر نقش پررنگ صنایع کوچک در افزایش اشتغال و توسعه اقتصاد تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، همزمان با ۲۱ مرداد و نامگذاری روز ملی حمایت از صنایع کوچک در تقویم، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در پیامی این روز را تبریک گفت.

متن پیام سید عبدالوهاب سهل آبادی به این شرح است:

به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های مشاغل مختلف، در تقویم کشور روز مشخصی برای هر گروه شغلی در نظر گرفته شده است تا به این بهانه توجه اقشار مختلف جامعه بیش از پیش به تلاش‌های هر بخش معطوف گردد. یکی از مهمترین این روزها، بیست و یکم مردادماه، روز صنایع کوچک است. در جوامع در حال توسعه و حتی توسعه نیافته، صنایع کوچک به دلیل کمک به افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی نقش بسیار پررنگ و بسزایی دارد. این صنایع با سرمایه اندک و حداکثر بهره‌وری، بیشترین سهم اشتغال را به خود اختصاص داده و با ایجاد موقعیت‌های شغلی جدید، فرصت‌های درآمدی برابر را برای جوانان در مناطق مختلف کشور ایجاد می‌کنند.

اینجانب با افتخار و به نمایندگی از جامعه تولید کشور، این روز فرخنده را به کلیه دست اندرکاران این حوزه تبریک و تهنیت عرض نموده و از فعالیت‌های موثر این بزرگ مردان و زنان قدردانی نمایم.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده