تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۱۳
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۲۷۶۷۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۵ هزار واحدی شاخص بورس در هفته سوم مهر

‌می‌متالز - شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۵ هزار و ۹۳۷ واحد افزایش، معادل ۰.۴۵ درصد رشد کرد.

به گزارش می‌متالز، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته گذشته طی ۵ روز معاملاتی تعداد ۸ میلیارد و ۸۶۷ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۷ هزار و ۳۷۶ میلیارد ریال در بیش از ۴۱۹ هزار و ۳۰۱ دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۲۰.۱۶ درصد افت و ۴۵.۵۴ و ۱۵.۷۸ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۴۵۵۳ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۵ هزار و ۲۱۲ میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱۵.۲۴ و ۱۴.۵۲ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۵ هزار و ۹۳۷ واحد افزایش، معادل ۰.۴۵ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۳۱۹ هزارو ۷۹۰ واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۷۸ واحد کاهش، معادل ۰.۰۲ درصد افت کرد و رقم ۳۸۰ هزار ۲۷۱ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۰ هزار و ۵۴۸ واحد افزایش به رقم ۹۸۶ هزار و ۶۸۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۶ هزار و ۷۶۵ واحد افت، به عدد ۲ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۴۹۹ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱.۰۸ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰.۲۶ درصد افت همراه شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده