تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۴۷
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۲۷۶۸۱۶
سرویس خبر : انرژی
هفته جاری صورت می‌گیرد؛

حضور وزیر نیرو در کمیسیون انرژی

‌می‌متالز - نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس، هفته جاری میزبان وزیر نیرو به‌منظور بررسی تأمین خوراک نیروگاه‌ها در زمستان پیش‌رو و جلوگیری از خاموشی و اطمینان از تأمین برق بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی در تابستان سال آینده خواهند بود.

به گزارش می‌متالز، دستور کار کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تاریخ (یکشنبه ۲۴ مهرماه) لغایت (سه‌شنبه ۲۶ مهرماه) به شرح ذیل اعلام شد.

نمایندگان کمیسیون انرژی روز یکشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۶ بررسی آخرین وضعیت فروش نفت و توسعه میادین مشترک نفتی و گازی با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در دستور کار دارند.

همچنین روز سه‌شنبه از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۶ تأمین خوراک نیروگاه‌ها در زمستان پیش‌رو و جلوگیری از خاموشی و اطمینان از تأمین برق بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی در تابستان سال آینده با حضور وزیر نیرو در این کمیسیون بررسی خواهد شد؛ بنابراین گزارش کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی کمیسیون انرژی نیز روز دوشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ مسائل و مشکلات پالایشگاه‌های مقیاس کوچک کشور را با حضور مسوولانی از وزارت نفت، سازمان بازرسی کل کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس و اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران بررسی می‌کند.

همچنین کمیته نیرو این کمیسیون روز دوشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰ بررسی راهکار‌های تسریع در تکمیل نیروگاه بادی میل نادر با حضور حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل، هیرمند، هامون و زهک و مدیران ذیربط وزارت نیرو در دستور کار دارد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده