تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۴۶
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۷۷۴۴۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
وزیر کشور در پاسخ به خبرنگار:

تسریع در تکمیل کارخانه بزرگ فولاد در شمال استان بوشهر

‌می‌متالز - وحیدی وزیر کشور از تسریع در تکمیل کارخانه بزرگ فولاد در شمال استان بوشهر خبر داد و گفت: بدون تردید راه‌اندازی این طرح، گامی در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان استان بوشهر است.

به گزارش می‌متالز، احمد وحیدی در حاشیه سفر یکروزه به بوشهر در پاسخ به سوال خبرنگار در زمینه وضعیت اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر به دلیل دارا بودن تاسیسات عظیم پارس جنوبی و همچنین صادرات نفت جزیره خارگ، نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می‌کند.

وی در ادامه تشریح وضعیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان بوشهر افزود: علاوه بر تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر، با پیگیری مدیران استان، کارخانه بزرگ فولاد در شمال استان بوشهر در دست اجراست که نقش مهمی در اقتصاد و تولید و اشتغال استان ایجاد می‌کند.

وحیدی بیان داشت: تسریع در احداث کارخانه فولاد در شمال استان بوشهر مورد تاکید است و امیدواریم با تامین اعتبارات، در کمترین زمان احداث شود.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: در حوزه آبزی پروری نیز در یکسال اخیر با حمایت دولت سیزدهم و جدیت استاندار بوشهر، طرح‌های مهم پرورش میگو و همچنین پرورش ماهی در قفس انجام شده و سرمایه گذاری مناسبی صورت گرفته است.

وحیدی یادآور شد: در سفر به استان بوشهر، از تاسیسات نفتی جزیره خارگ و همچنین تاسیسات پارس جنوبی بازدید و نشستی نیز با مدیران‌استان خواهیم داشت که مشکلات و دغدغه‌های مردم بررسی و پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه وضعیت امنیتی استان بوشهر بسیار خوب و پایدار است و سرمایه گذاران با آرامش و امنیت می‌توانند فعالیت کنند.

منبع: تحلیل بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده