تاریخ: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۲۹۵
کد خبر: ۲۷۷۶۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
شریعتی کوهبنانی در جلسه شورای اداری زرند و کوهبنان:

زرند در مساله اقتصادی در بخش معادن و کارخانجات تاثیرگذاری شگرف و سرنوشت ساز دارد

‌می‌متالز - نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان‌های زرند و کوهبنان گفت: زرند در مساله اقتصادی در بخش معادن و کارخانجات تاثیرگذاری شگرف و سرنوشت ساز دارد.

به گزارش می‌متالز، عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان و عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان‌های زرند و کوهبنان با حضور وزیر اقتصاد با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... شهرستان زرند گفت: زرند در مساله اقتصادی در بخش معادن و کارخانجات تاثیرگذاری شگرف و سرنوشت ساز دارد.

وی افزود: با توجه به حوادث طبیعی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کشاورزان دچار مشکلات زیادی شده اند، همچنین باتوجه به ظرفیت‌های معدنی و صنعتی در منطقه کوهبنان و زرند خدمات بانکی متناسب با این ظرفیت نیست به طوری که برخی از شعب بانک‌ها در حال تبدیل شدن به باجه هستند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: شورا‌های شهر‌های زرند و کوهبنان احتمام ویژه‌ای برای حل و فصل مشکلات این منطقه دارند که باید وزارت اقتصاد از مصوبات این شورا‌ها حمایت ویژه داشته باشد تا مشکلات مردم این خطه حل شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده