تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۴۹
بازدید: ۶۲
کد خبر: ۳۰۹۰۸۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

غفلت از ظرفیت معدن در یزدان آباد

‌می‌متالز - نایب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: بهره‌مند نشدن از ظرفیت معادن در منطقه یزدان آباد، یکی از نواقص بزرگ منطقه است.

به گزارش می‌متالز، عفت شریعتی کوهبنانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در جلسه مشکلات و مسائل بخش یزدان آباد و شهر یزدانشهر گفت: منطقه یزدان آباد با سابقه تاریخی و فرهنگی خود، نقطه روشنی در استان و کشور است و انجام خدمت به این مردم برای همه ما و همه مدیران اجرایی افتخار است.

او با اشاره به اینکه ظرفیت نهفته منطقه قابل توجه است و کم‌تر شهر‌هایی این چنین ظرفیتی دارند؛ اما متاسفانه از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است، افزود: بهره‌مند نشدن از ظرفیت معادن در منطقه یکی از نواقص بزرگ منطقه می‌باشد که متاسفانه در سال‌های گذشته این سنگ بنا گذاشته شده و ما امروز درگیر این مشکلات هستیم.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان بیان داشت: وقتی آلایندگی یک کارخانه برای مردم است، مردم باید از این مجموعه‌ها بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام ایزدی، امام جمعه یزدان آباد ضمن تشکر از دست اندرکاران برای پیگیری انتقال آب خلیج فارس به زرند گفت: خوشحال هستیم که مدیران اجرایی یزدان آباد، بومی هستند و امیدواریم که بتوانیم با همدلی و همراهی مشکلات منطقه را در حد توان حل کنیم.

او مشکل بیکاری و تامین محیط‌های ورزشی و تفریحی را مهم‌ترین مشکل منطقه دانست و خواستار پیگیری این مسائل از استان و تهران شد.

اکبر ایزدی، بخشدار بخش یزدان آباد در این جلسه گفت: راه‌های منطقه، مشکلات و سختی‌های زیادی را برای مردم ایجاد کرده که نیازمند نگاه ویژه مسوولان اجرایی در استان و شهرستان است.

احمد ایزدی، شهردار یزدان شهر با اشاره به جلسه با ریاست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در این جلسه با مطرح کردن مشکلات یزدان شهر، صدای مردم منطقه به بالاترین مرجع اجرایی شهرداری‌ها رسید.

او افزود: صدای یزدان شهر، صدای همدلی است که خدمت به مردم اولویت اول مدیران می‌باشد و این اتفاق توانسته با همراهی مدیران اجرایی برای حل مشکلات منطقه راهگشا باشد.

ایزدی بیان کرد: تقاضا داریم که برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام منطقه، اقدامات لازم را انجام دهید تا مردم منطقه از این اماکن بهره‌مند شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده