تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۰۲
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۲۵۳۶۰۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

انتقال حساب‌های معادن به داخل استان به کجا رسید؟

‌می‌متالز - معاون امور عمرانی استاندار:۹۵ درصد گردش مالی مربوط به ۳۷ معدن است که تاکنون ۳۱ شرکت حساب‌های خود را به یزد منتقل یا در استان بازگشایی کرده اند.

به گزارش می‌متالز، فاطمی استاندار ۱۸ اسفند ماه سال گذشته در جمع مسوولان معادن یزد، برای بهره مندی بیشتر استان یزد از ظرفیت معادن مهلت ده روزه‌ای را به آن‌ها برای انتقال حساب‌های بانکی خود به داخل استان داده بود.
خبرگزاری صداوسیما با پایان یافتن این ضرب الاجل موضوع را از معاون امور اقتصادی استاندار پیگیری کرد.
عظیمی ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ اعلام کرد برخی از معادن هنوز حساب‌های خود را به استان یزد انتقال نداده اند و از مهلت دوباره استان به معادن تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ برای انتقال حساب‌ها و گردش‌های مالی خبر داده بود.

عظیمی در ارتباط با خبر شامگاهی هفدهم فرودین ماه سالجاری با اشاره به اینکه ۹۵ درصد گردش مالی مربوط به ۳۷ معدن است که تاکنون ۳۱ شرکت حساب‌های خود را به یزد منتقل یا در استان بازگشایی کرده اند، افزود: چهار شرکت هم حساب‌ها آماده انتقال است وتاآخر هفته حساب را منتقل می‌کنند و یک شرکت اقدامی نکرده و یک شرکت هم قرار شده در اولین فرصت اقدام کند.
وی ادامه داد:قرار شد گردش مالی و کلیه حساب‌ها و خرید وفروش‌های این معادن نیز در استان باشد و دفاتر مالیاتی ان‌ها نیز باید در دستور کار باشد وانشالله تا ۱۵ اردیبهشت نتیجه کامل انتقال حساب معادن به استان اعلام می‌شود.

تعداد بازدید : 1

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده