تاریخ: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۸
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۲۵۳۶۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

اولویت ما حمایت از تولیدات دانش بنیان است

‌می‌متالز - رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی و نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۱ به «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» تولید دانش بنیان اشتغال زایی توسط مقام معظم رهبری گفت: اولویت ما حمایت از تولیدات دانش بنیان است.

به گزارش می‌متالز، علی جدی در دیدار با سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی با اشاره به شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، اظهار کرد: ما باید به مردم خدمت کنیم و برای کار آفرینان استانمان فرش قرمز پهن کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران، ادامه داد: به واسطه همین کارآفرینان و صنعتگران است که چرخ اقتصاد کشور می‌چرخد.

وی با اشاره به اینکه صنعت استان نیاز به حمایت و مراقبت مداوم دارد، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی باید از لحظه واگذاری تا به بهره برداری رسیدن واحد صنعتی، گام به گام با کار آفرینان و صنعتگران همراه باشد.

نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی علاوه بر واگذاری زمین به متقاضیان و فراهم نمودن زیرساخت‌ها، باید در راستای هدایت کارآفرینان و صنعتگران، احصاء مشکلات واحد‌های صنعتی و همچنین احیای واحد‌های صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان حرکت کرده و نقش مهم خود را به درستی ایفا کند.

حاجی بگلو رئیس سازمان صمت استان نیز در این دیدار از جدیت در پیگیری مشکلات واحد‌های صنعتی و طرح آن‌ها در کارگروه تسهیل سخن گفت.

نوایی، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز در این دیدار اظهار کرد: طی سال جاری برنامه‌هایی برای تکمیل زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی داریم و همچنین به دنبال احیای واحد‌های صنعتی راکد و رفع مشکلات آن‌ها هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران استان خراسان شمالی (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد