تاریخ: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۴۷
بازدید: ۲۶۸
کد خبر: ۲۷۸۵۴۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سه دهه انتظار مردم طغرالجرد برای تکمیل یک مجموعه فرهنگی ورزشی/ شرکت زغال‌سنگ به تعهدات خود عمل کند

‌می‌متالز - فرماندار کوهبنان گفت: شرکت زغال‌سنگ در دهه هفتاد اقدام به ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و خدماتی در منطقه معدنی طغرالجرد کرد، اما روند آن متوقف شد، مسوولان آن باید با رفع موانع و مشخص کردن وضعیت پیمانکار نسبت به تکمیل این پروژه یا واگذاری آن اقدام کنند.

به گزارش می‌متالز، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، امروز در بازدید از مجموعه فرهنگی، ورزشی و خدماتی بخش طغرالجرد، با اشاره به اینکه این پروژه سال‌هاست متوقف مانده است، اظهار داشت: این مجموعه ورزشی باید تعیین‌تکلیف شود.

عفت شریعتی اضافه کرد: این سازه عظیم که ارزش میلیاردی دارد در آستانه از بین رفتن بر اثر عوامل جوی است.

وی با بیان اینکه باید از فرصت خدمتگزاری برای گره‌گشایی از مشکلات مردم استفاده کنیم، گفت: اگر خواستیم کلنگ‌زنی پروژه جدیدی داشته باشیم باید قبل از اقدام زیرساخت‌ها و استعلامات اخذ و موانع پیش روی آن بر طرف شود.

شریعتی اضافه کرد: ادارات دولتی باید همکاری و تعامل بیشتری با سرمایه‌گذاران بخش دولتی و خصوصی داشته باشند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آسفالت مسیر‌های روستایی خصوصا جاده نجف‌آباد و هزارگز را پیگیری می‌کنم تا هر چه زودتر محقق شوند.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان هم در این مراسم اظهار داشت: در دهه هفتاد شرکت زغال‌سنگ اقدام به ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و خدماتی در منطقه معدنی طغرالجرد کرده، اما به دلایلی سال‌ها عملیات ساخت و ساز این پروژه متوقف شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان شرکت زغال‌سنگ باید با رفع موانع و مشخص کردن وضعیت پیمانکار نسبت به تکمیل این پروژه یا واگذاری آن اقدام کنند.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: زیرسازی و آسفالت جاده‌های روستایی جزو پروژه‌های اولویت‌دار هستند که بر اساس برنامه‌ریزی تا یک سال آینده انجام می‌شوند.

شهابی بخشدار طغرالجرد نیز با بیان اینکه مناطقی که معدن‌دار هستند باید از حقوق آن معدن برخوردار شوند، گفت: حقوق مردم این منطقه باید به آن‌ها برگردانده شود، علاوه بر این، کارخانه یک‌میلیون تنی کنسانتره آریا جنوب در آستانه دریافت استعلامات است، امیدواریم زودتر تعیین‌تکلیف و کلنگ‌زنی شود.

 پیگیری جهت اخذ مجوز جابه‌جایی چاه آب شهرداری، تلاش در راستای شبانه‌روزی شدن درمانگاه بخش طغرالجرد، احداث و مقاوم‌سازی مدارس فرسوده کیانشهر و ساماندهی گلزار شهدا این بخش از جمله خواسته‌های حاضران در این مراسم بود.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده