تاریخ: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۸
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۲۷۷۸۸۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
آخرین تحولات صنعت فولاد سراسر دنیا؛

تولید مقاطع ساختمانی جدید در بریتیش استیل

‌می‌متالز - بریتیش استیل به‌زودی گستره‌ای از مقاطع ساختمانی را گسترش تولید می‌کند.

به گزارش می‌متالز، بریتیش استیل گستره‌ای از مقاطع ساختمانی "پیشرفته" خود را برای بخش ساخت‌وساز تولید می‌کند. با تولید این مقاطع فولادی به دلیل ابعاد منحصر به فرد طراحی شده انعطاف بیشتری را در طراحی برای معماران و مهندسان عمران فراهم می‌کند. این محصول در هر دو گرید استاندارد S ۴۶۰ M و فولاد کورتن تولید می‌شود.

بن کانلیف، مدیر تجاری فولاد ساختمانی بریتیش استیل می‌گوید: «بهینه‌سازی سازه‌های فولادی پتانسیل ارائه راه حل‌های پایدار، کارآمد و کم هزینه را از طریق صرفه‌جویی در وزن سازه، ساخت و هزینه‌های لجستیکی فراهم می‌کند».

وی اضافه کرد: گرید S ۴۶۰ M نیز امکان بهینه‌سازی بیشتر مانند دهانه‌های ستون وسیع‌تر و کاهش وزن سازه را فراهم می‌کند. تولید این گرید در اواخر سال ۲۰۲۰ در این کارخانه شروع شد.

علاوه بر این بریتیش استیل سال گذشته میلادی شروع به طراحی و تولید مقاطع سازه‌ای فولادی کورتن برای بازار ساختمانی در کارخانه Scunthorpe در انگلستان کرد که مقداری از محصولات این کارخانه در کارخانه دیگر بریتیش استیل در منطقه Teesside انگلستان نورد می‌شود.

در اوایل سال جاری، بریتیش استیل بودجه‌ای را از دولت بریتانیا برای یک مطالعه امکان‌سنجی برای تغییر گاز طبیعی به هیدروژن سبز به عنوان منبع سوخت برای گرم کردن مجدد کوره‌ها اختصاص داد.

این مطالعه موسوم به پروژه Tees Green Hydrogen، یک مرکز تولید هیدروژن سبز است که توسط EDF Renewables UK و Hynamics در دره Tees انگلستان راه‌اندازی می‌شود.

در نتیجه راه‌اندازی این مرکز علاوه بر کمک به محیط زیست برای تولید فولاد سبز، اشتغال قابل توجهی در منطقه تأمین خواهد می‌شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده