تاریخ: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۰
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۲۷۸۳۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل صدر تامین مطرح کرد:

درخشش «فباهنر» در شاخص‌‎های مالی و تولید محصولات دانش‌‎بنیان

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذای صدر تامین گفت: امیدوار هستیم شرکت صنایع مس شهید باهنر در سال جاری بر پایه اقتصاد دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرینی خوبی در سطح منطقه ایجاد کند.

به گزارش می‌متالز، امیرحسین نادری در جریان بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه تاسیسات و وسایل گرمایشی و سرمایشی با حضور در غرفه این شرکت، مس باهنر را یکی از مهم‌ترین شرکت‌های صدر تامین در گروه معدن و صنایع معدنی دانست و بیان کرد: در صدد هستیم فعالیت‌های این شرکت را به ویژه در محصولات جدید و دانش‌بنیان توسعه دهیم.

وی توسعه صنایع تبدیلی را از برنامه‌های پیش رو در این مجموعه دانست و افزود: امیدوار هستیم صنایع مس شهید باهنر در سال جاری بر پایه اقتصاد دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرینی خوبی در سطح منطقه ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذای صدر تامین فلز مس را از فلزات بسیار بااهمیت در اقتصاد صنعتی کشور‌ها دانست و با اشاره به ظرفیت بالای معدنی این فلز در مناطق مختلف از جمله در استان‌های ترک زبان کشور، عنوان کرد: مجتمع مس شهید باهنر با همکاری شرکت ملی مس می‌تواند در این مناطق سرمایه‌گذاری کند.

نادری مهم‌ترین سرمایه در صنایع مس باهنر را نیروی انسانی خلاق و باانگیزه معرفی کرد و تصریح کرد: باید زمینه رشد این نیرو‌ها را بر اساس نیاز‌های اقتصادی کشور فراهم کرد.

در جریان بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذای صدر تامی که سید محمدصابر پرورش، معاون امورشرکت‌ها و محمدمهدی سموعی، مدیر روابط عمومی این شرکت نیز حضور داشتند، مجید ضیایی، مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر، گزارش مختصری از وضعیت برنامه‌های شرکت مس باهنر ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، نشست مشترک مدیران عامل شرکت سرمایه‌گذای صدر تامین و شرکت صنایع مس شهید باهنر با تنی چند از مشتریان محصولات مس شهید باهنر، از دیگر برنامه بازدید نادری بود.

گفتنی است شرکت صنایع مس شهید باهنر با حضور در نمایشگاه‌های مختلف از جمله تاسیسات و وسایل گرمایشی و سرمایشی، فضای نمایشگاهی خود را به پایگاهی مناسب برای تبادل نظر مشتریان محصولات این شرکت و مدیران بخش‌های مختلف آن تبدیل کرده است.

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده