تاریخ: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۷
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۲۷۸۴۶۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

برگزاری موفق نهمین آزمون استخدامی مجتمع فولاد خراسان

‌می‌متالز - مرحله کتبی نهمین آزمون استخدامی شرکت مجتمع فولاد خراسان صبح امروز در نیشابور برگزار شد و قریب ۳۰۰۰ نفر از جوانان نیشابور، فیروزه و زبرخان در آن به رقابت پرداختند.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان روز جمعه، ۶ آبان، در بازدید از حوزه‌های برگزاری آزمون، در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان این که برای دومین بار از زمان تاسیس شرکت و دومین سال پیاپی، تمام نیرو‌ها در هر سه مقطع دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس صرفا از میان جوانان بومی سه شهرستان نیشابور، فیروزه و زبرخان برگزیده می‌شوند، افزود: در راستای مسوولیت اجتماعی و استفاده هرچه بیش‌تر از ظرفیت‌های بومی، برای نخستین بار در دو دهه فعالیت شرکت، مسوولیت برگزاری آزمون به دانشگاه فردوسی واگذار شد.

کسری غفوری با قدردانی از همکاری مراکز علمی و دانشگاهی نیشابور، افزود: حوزه‌های برگزاری آزمون هم برای دومین سال پیاپی در خود نیشابور تعیین شد تا با تجربه موفق سال گذشته، شرایط برای داوطلبان تسهیل شود.

غفوری یادآور شد: در ادامه روند سال گذشته و با هدف ایجاد فرصت برابر برای مشاغل متناسب، امکان حضور خانم‌ها در این آزمون برای دومین بار از زمان تاسیس مجتمع فراهم شد.

وی افزود: فرزندان معزز شاهد و ایثارگران از امتیازات قانونی معمول در کشور در این آزمون برخوردارند و مشروط به کسب امتیاز علمی، می‌توانند از امتیازات قانونی استخدام بهره گیری نمایند.

غفوری با بیان این که با سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفته و اجرای طرح‌های توسعه زمینه ایجاد اشتغال جوانان توانمند بیشتری از شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان فراهم شده، ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه‌های شرکت، از جمله توسعه خطوط تولید، اجرا و بهره‌برداری از بزرگترین پروژه بازیابی پساب منطقه، ایجاد نیروگاه مبتنی بر منابع تجدید پذیر و‌ساخت کارخانه تولید الکترود گرافیتی به عنوان مجموعه‌ای دانش‌بنیان، شاهد تداوم آزمون‌های استخدامی در سال‌های آینده و جذب تعداد کثیری از جوانان تحصیل‌کرده و جویای کار منطقه باشیم.

گفتنی است پس از مرحله کتبی، تمامی بخش‌های گزینش تخصصی از قبیل مصاحبه علمی، معاینات طب صنعتی و آزمایش‌های بدو استخدام نیز در داخل شهرستان اجرا خواهد شد.

در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱، دست کم ۱۷۰ نفر برای مشاغل تولیدی، فنی و ستادی جذب بزرگترین قطب صنعت فولاد شرق کشور می‌شوند.

عناوین برگزیده