تاریخ: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۱۳
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۲۸۰۰۸۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

قدردانی مدیرعامل شرکت فولاد خراسان از تلاش شبانه روزی و منسجم همکاران

‌می‌متالز - متن پیام کسری غفوری مدیرعامل شرکت فولاد خراسان را در ادامه بخوانید.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

همکاران پرتلاش و متعهدم در شرکت مجتمع فولاد خراسان

با درود و خداقوت

از تلاش شبانه روزی و منسجم یکایک شما در ارتقا و پایداری تولید شرکت، که رشد قابل توجه تولید در ماه‌های اخیر را در پی داشته است، صمیمانه قدردانی می‌کنم و امیدوارم برنامه‌هایی که در جلسات اخیر هیات مدیره محترم برای حمایت از کوشش‌های همه جانبه شما همکاران عزیز و نیز بهبود شرایط کاری، معیشتی و رفاهی خانواده بزرگ فولاد خراسان با نظر مساعد مطرح و مصوب گردید پاسخی باشد به انگیزه و کوشش‌های مثال زدنی شما همکاران پرتلاش.

خوشبختانه همانگونه که دغدغه اصلی شما عزیزان پایداری و ارتقای تولید مجتمع و اعتبار روزافزون نام فولاد خراسان در میان قطب‌های تولید کشور است، آرامش خاطر، معیشت عزتمندانه و کرامت منابع انسانی نیز همواره از دغدغه‌های اصلی هرم مدیریتی شرکت بوده است.

خوشوقت و مفتخرم که همه ما، علیرغم مشکلات گوناگون مسیر تولید با در نظر گرفتن وظایف و ماموریت‌های خود، پیکره واحدی به نام فولاد خراسان را به عنوان مجموعه‌ای موفق در منظومه اقتصادی کشور مطرح نموده ایم.

مانند همیشه از تلاش‌های شبانه روزی، تعصب کاری و مسوولیت پذیری شما همکاران متعهد درحفظ کیان مجتمع قدردانی نموده و از آستان مقدس خورشید پر فروغ خراسان توفیق روزافزونتان را آرزومندم.

کسری غفوری
مدیرعامل

عناوین برگزیده