تاریخ: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۱۸
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۲۸۰۰۸۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیگیری برای احداث کارخانه فولاد در سوادکوه

‌می‌متالز - فرماندار سوادکوه از اولویت شهرستان برای احداث کارخانه فولاد خبر داد و گفت: استاندار پیگیری مستمری برای مشخص شدن وضعیت احداث کارخانه فولاد در سوادکوه دارد.

به گزارش می‌متالز، رمضان غلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در طول ۱۷۳ روز فعالیتم در فرمانداری، اتاق من بر روی همگان باز بود و همواره علاقمند به ارتباط با رسانه‌ها بودم، اظهار کرد: خبرنگاران سوادکوه فعال، توانمند، پرانرژی و دارای فعالیت‌های قابل تقدیر هستند و گستردگی، کوهستانی‌بودن و مشکلات شهرستان را کمتر شهرستانی دارد.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها در انتخاب روابط عمومی‌ها دقت ندارند و کارمند قدرتمندی را برای روابط عمومی انتخاب نمی‌کنند، گفت: اگر مدیری توانمند است و در ارزیابی‌ها، نمره مناسب را دریافت کند به مدیریت خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه تغییرات مدیران بر طبق بررسی توانمندی‌ها و عملکرد‌ها است و مدیران ضعیف باید بروند، خاطر نشان کرد: ۱۶ جایگاه خالی در فرمانداری داریم و نیرو‌های وزارت کشور هم رغبتی برای حضور در شهرستان با توجه به شرایط و امکانات ضعیف ندارند.

غلامی از اولویت شهرستان برای احداث کارخانه فولاد خبر داد و با بیان اینکه شخص استاندار و بنده پیگیر مستمر وضعیت احداث کارخانه فولاد در سوادکوه هستیم، اظهار کرد: اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات شهرستان در اولویت باشد.

غلامی، موضوع پل شهر پل‌سفید را از دغدغه‌های خود توصیف کرد و با بیان اینکه مقرر شد تا برای ارزیابی مجدد تملک اطراف محور سوادکوه در بالا زیراب و سرخ‌کلا، بازدید جدید انجام شود به دعوت از وزیر ارتباطات در جلسه ویدئو کنفرانس و حضور ایشان در روستای جمشید آباد خبر داد و گفت: ۹ میلیارد تومان برای روستا‌های جمشید آباد، وسیه‌سر و کارمزد برای احداث دکل آنتن‌دهی تلفن‌های همراه و اینترنت مصوب شد.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه بودجه بر طبق جمعیت سرشماری داده می‌شود و در سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت حقیقی شهرستان لحاظ نشد، افزود: بودجه‌نداشتن و عدم توانمندی برخی مدیران به عنوان مشکلات مضاعف شهرستان است و جمعیت در سرشماری آینده شهرستان سوادکوه باید واقع‌سازی شود.

وی با اشاره به اینکه با مدیری که اجازه نمی‌دهد شماره همراهش در اختیار ارباب رجوع قرار دهد و یا صرف صبحانه مانع خدمت‌رسانی به مردم می‌شود، برخورد می‌کنم، خاطرنشان کرد: اجرای فعالیت‌ها در چارچوب قانون و عدم تعارف و در عین حال کمک و راهنمایی به مردم در دستور کار مدیران باشد.

فرماندار سوادکوه، اظهار کرد: ۳۲ میلیارد تومان مصوبه محرومیت‌زدایی برای شهرستان دریافت شد و طرح‌های مختلفی در شهرستان در حال اجرا است و پیمانکار بهسازی و روکش آسفالت از آزاد‌مهر تا الاشت هم تعیین شد.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری برای نشاط اجتماعی و برگزاری کاروان سلامت را از برنامه‌های مناسب شهرستانی توصیف کرد و افزود: وفاق و همدلی را در شهرستان توسعه دهیم و انرژی را از هم نگیریم و روزانه پیگیر اجرایی‌شدن مصوبات هستم.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده