تاریخ: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۴۲
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۲۷۹۱۵۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
در هفت ماه ۱۴۰۱ رخ داد؛

افزایش ۲۲ درصدی فروش «فخوز»

‌می‌متالز - جمع فروش داخلی و صادراتی محصولات شرکت فولاد خوزستان در هفت ماه سال ۱۴۰۱، به دو میلیون و ۱۳۶ هزار و ۸۳۶ تن رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۲۲ درصد رشد داشته است. این شرکت در هفت ماه سال گذشته، توانسته بود یک میلیون و ۷۴۶ هزار و ۱۸۷ تن محصول بفروشد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد خوزستان در حالی توانست طی هفت ماه نخست سال جاری عملکرد خوبی به ویژه در حوزه تولید بیلت و بلوم و آهن اسفنجی از خود بر جای بگذارد و به فروش مطلوبی در بازار‌های داخلی و همچنین صادراتی دست پیدا کند که ماه گذشته به عنوان صادرکننده نمونه برتر کشور انتخاب شد.

رشد ۵۷ درصدی تولید بیلت و بلوم

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت فولاد خوزستان توانسته است در هفت ماه امسال، یک میلیون و ۲۰۴ هزار و ۷۶۰ تن بیلت و بلوم تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۵۷ درصدی است. این شرکت در هفت ماه سال ۱۴۰۰، موفق به تولید ۷۶۵ هزار و ۵۳ تن بیلت و بلوم شده بود.

فخوز در هفت ماه سال جاری، ۸۶۸ هزار و ۷۶۶ تن اسلب تولید کرده است. این شرکت طی هفت ماه پارسال، ۹۷۹ هزار و ۸۶۹ تن اسلب تولید کرده بود.

در شرکت فولاد خوزستان طی هفت ماه سال ۱۴۰۱، سه میلیون و ۱۹۳ هزار و ۶۴۶ تن گندله تولید شد که این میزان با رشد ۰.۰۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش همراه بوده است. این شرکت در هفت ماه سال قبل، سه میلیون و ۱۹۲ هزار و ۴۳ تن گندله تولید کرده بود.

فخوز طی هفت ماه امسال، توانست دو میلیون و ۱۷۵ هزار و ۸۴۵ تن آهن اسفنجی تولید کند که این میزان با افزایش ۳۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش همراه بوده است. این شرکت در هفت ماه سال قبل، یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۹۶۸ تن آهن اسفنجی تولید کرده بود.

جمع تولید محصولات فولادی شرکت فولاد خوزستان در هفت ماه سال ۱۴۰۱، به هفت میلیون و ۴۴۳ هزار و ۱۷ تن رسید که این میزان نشان از رشد ۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش دارد. این شرکت در هفت ماه سال پیش، توانسته بود ۶ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۹۳۳ تن محصول تولید کند.

افزایش ۲۲ درصدی فروش «فخوز»

رشد ۳۰۷ درصدی فروش گندله فخوز

نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت فولاد خوزستان توانست در هفت ماه سال جاری، ۶۶۵ هزار و ۴۶۱ تن بیلت و بلوم را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان حاکی از رشد ۶۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این شرکت در هفت ماه سال ۱۴۰۰، موفق شده بود ۴۰۰ هزار و ۵۱۱ تن بیلت و بلوم را در بازار داخلی بفروشد.

فخوز در هفت ماه سال جاری، ۴۶۰ هزار و ۷۲ تن اسلب را در بازار‌های داخلی فروخت که این میزان، رشد ۶۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش داشته است. این شرکت در هفت ماه سال پیش، ۲۸۶ هزار و ۳۷۳ تن اسلب را در بازار‌های داخلی فروخته بود.

فولاد خوزستان در هفت ماه سال جاری، توانست ۴۷ هزار و ۶۶۹ تن آهن اسفنجی را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، ۲۵ هزار و ۱۲۳ تن آهن اسفنجی فروخته بود.

میزان فروش داخلی گندله در «فخوز» طی هفت ماه امسال، به ۱۶۸ هزار و ۶۸۶ تن رسید که این میزان نشان از رشد ۳۰۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ دارد. این شرکت، ۴۱ هزار و ۴۳۹ تن گندله را طی هفت ماه سال پیش در بازار‌های داخلی فروخته بود.

جمع فروش داخلی محصولات فخوز طی هفت ماه سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۹۱۸ تن محصول رسید که این میزان در همسنجی با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۷۸ درصدی است. این شرکت طی هفت ماه سال گذشته، توانسته بود ۷۵۳ هزار و ۴۴۶ تن محصول در بازار‌های داخلی به فروش برساند.

شرکت فولاد خوزستان طی هفت ماه امسال، موفق به فروش ۴۳۴ هزار و ۲۸۸ تن بیلت و بلوم در بازار‌های صادراتی شد که این میزان با رشد ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است. فخوز در هفت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۴۰۴ هزار و ۵۸۳ تن بیلت و بلوم را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند.

فخوز در هفت ماه سال جاری، ۳۶۰ هزار و ۶۳۰ تن اسلب را روانه بازار‌های صادراتی کرد. این شرکت در هفت ماه پارسال، ۵۷۰ هزار و ۵۰۹ تن اسلب روانه بازار‌های صادراتی کرده بود.

جمع فروش صادراتی شرکت فولاد خوزستان در هفت ماه سال ۱۴۰۱، به ۷۹۴ هزار و ۹۱۸ تن محصول رسید. این شرکت در هفت ماه سال گذشته، توانسته بود ۹۹۲ هزار و ۷۴۱ تن محصول را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند.

فولاد خوزستان توانست طی هفت ماه امسال، یک میلیون و ۹۹ هزار و ۷۴۹ تن بلوم و بیلت در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند که این میزان، نشان از رشد ۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. این شرکت در هفت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع ۸۰۵ هزار و ۹۴ تن بلوم و بیلت بفروشد.

«فخوز» موفق شده بود در هفت ماه سال جاری، ۸۲۰ هزار و ۷۰۲ تن اسلب در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند. این شرکت در هفت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۸۵۶ هزار و ۸۸۲ تن اسلب در بازار‌های داخلی و صادراتی بفروشد.

جمع فروش داخلی و صادراتی محصولات فخوز در هفت ماه سال ۱۴۰۱، به دو میلیون و ۱۳۶ هزار و ۸۳۶ تن رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۲۲ درصد رشد داشته است. این شرکت در هفت ماه سال گذشته، توانسته بود یک میلیون و ۷۴۶ هزار و ۱۸۷ تن محصول بفروشد.

افزایش ۲۲ درصدی فروش «فخوز»

رشد ۴۰ درصدی درآمد صادراتی بیلت و بلوم فولاد خوزستان

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت فولاد خوزستان توانست در هفت ماه سال ۱۴۰۱ از محل فروش بیلت و بلوم در بازار داخلی، ۹۲ هزار و ۶۷۷ میلیارد و ۸۴ میلیون ریال درآمد کسب کند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۸۵ درصد رشد داشته است. این شرکت در هفت ماه سال ۱۴۰۰، توانست با فروش بیلت و بلوم در بازار داخلی، ۴۹ هزار و ۹۲۰ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

فخوز در هفت ماه نخست سال جاری، ۶۵ هزار و ۶۱۹ میلیارد و ۶۱۶ میلیون ریال از فروش اسلب در بازار داخلی درآمد داشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۲ درصد رشد داشته است. این شرکت در هفت ماه سال گذشته، ۴۶ هزار و ۲۷۳ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال اسلب در بازار داخلی فروخته بود.

فولاد خوزستان در هفت ماه امسال از فروش گندله در بازار‌های داخلی، پنج هزار و ۱۳۹ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال درآمد کسب کرده است که این میزان، نشان از رشد ۲۴۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، یک هزار و ۴۷۲ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال درآمد از فروش داخلی گندله داشت.

«فخوز» با فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی طی هفت ماه سال جاری، چهار هزار و ۱۹۲ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال درآمد کسب کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۰۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هفت ماه سال پیش، توانسته بود دو هزار و ۸۵ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال درآمد از فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی داشته باشد.

جمع درآمد شرکت فولاد خوزستان از فروش داخلی محصولات طی هفت ماه سال ۱۴۰۱، به ۱۶۷ هزار و ۶۲۸ میلیارد و ۷۵۱ میلیون ریال رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۶۸ درصد رشد داشته است. این شرکت در هفت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۹۹ هزار و ۷۵۲ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال درآمد از فروش داخلی محصولات خود داشته باشد.

شرکت فولاد خوزستان طی هفت ماه امسال، موفق به کسب درآمد ۵۶ هزار و ۳۵۷ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریالی از محل صادرات بیلت و بلوم شده بود که این میزان حاکی از رشد ۱۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش است. این شرکت طی هفت ماه سال ۱۴۰۰، درآمد ۴۹ هزار و ۳۴۲ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریالی از صادرات بیلت و بلوم داشت.

فخوز در هفت ماه سال جاری، موفق شد ۵۳ هزار و ۸۸۳ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال درآمد از فروش اسلب در بازار‌های صادراتی داشته باشد. این شرکت طی هفت ماه سال قبل، توانسته بود ۸۳ هزار و ۴۲۱ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال اسلب در بازار‌های صادراتی به فروش برساند.

شرکت فولاد خوزستان توانست در هفت ماه سال جاری، ۱۱۰ هزار و ۲۴۱ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات خود داشته باشد. این شرکت در هفت ماه ابتدایی پارسال، ۱۳۴ هزار و ۱۷۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات خود کسب کرده بود.

درآمد حاصل از فروش بیلت و بلوم شرکت فولاد خوزستان در بازار‌های داخلی و صادراتی طی هفت ماه سال جاری، به ۱۳۹ هزار و ۳۴ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۴۰ درصد افزایش یافته است. این شرکت توانسته بود در هفت ماه سال قبل، ۹۹ هزار و ۲۶۳ میلیارد و چهار میلیون ریال درآمد از فروش بیلت و بلوم داشته باشد.

فخوز در هفت ماه سال جاری، توانست ۱۱۹ هزار و ۵۰۲ میلیارد و ۸۶۴ میلیون ریال اسلب در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند. فولاد خوزستان در هفت ماه سال گذشته، ۱۲۹ هزار و ۶۹۵ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال درآمد از فروش اسلب در بازار‌های داخلی و صادراتی داشت.

جمع درآمد فروش داخلی و صادراتی شرکت فولاد خوزستان در هفت ماه امسال، به ۲۷۷ هزار و ۸۶۹ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، بیش از ۱۸ درصد افزایش یافته است. این شرکت در هفت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۲۳۳ هزار و ۹۲۶ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

افزایش ۲۲ درصدی فروش «فخوز»

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده