تاریخ: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۵۱
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۲۷۹۱۵۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری استراتژیک مس باهنر

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر گفت: با تمام قدرت توانسته‌ایم ظرفیت‌های اشتغال‌زایی خود را حفظ کنیم و در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه در کنار حفظ نیروی انسانی و کارگران پرتلاش که سرمایه اصلی مجموعه هستند، شاهد افزایش تولید و فروش شرکت باشیم.

به گزارش می‌متالز، مجید ضیایی در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن و هفته صنایع کوچک که روز شنبه ۳۰ مهر ماه با حضور سید عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، فرهاد طهماسبی، رئیس فراکسیون معدن مجلس و برخی نمایندگان و مسئولان استان کرمان برگزار شد، از شرکت صنایع مس شهید باهنر به عنوان واحد نمونه صنعتی استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

مجید ضیایی، مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر پس از دریافت لوح و تندیس واحد نمونه استان، ضمن ابراز تبریک به همکاران خود در این مجموعه و تقدیر از آن‌ها جهت کسب این افتخار، عنوان کرد: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری استراتژیک مجموعه مس باهنر در سال‌های اخیر به گونه‌ای بوده که شاهد رشد، شکوفایی و پیشرفت همه‌جانبه در این مجموعه عظیم صنعتی هستیم.

وی افزود: به لطف پروردگار و با تکیه بر تجربه، علم و تعهد نیروی انسانی متخصص و برنامه‌ریزی صحیح، امروز نام صنایع مس شهید باهنر در تمام ابعاد تولیدی و اقتصادی می‌درخشد و این مجموعه صنعتی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای یافته است.

مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر مطرح کرد: جای مسرت است که با عنایت پروردگار متعال توانسته‌ایم تمام ظرفیت‌های اشتغال‌زایی خود را حفظ کنیم و در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه در کنار حفظ نیروی انسانی و کارگران پرتلاش که سرمایه اصلی مجموعه هستند، شاهد افزایش تولید و فروش شرکت نیز باشیم.

ضیایی با ارائه آماری از عملکرد این شرکت در بخش‌های مختلف تولید و فروش، تصریح کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۳ درصد افزایش تولید را محقق کرده‌ایم و با همت و هم‌دلی که در این شرکت وجود دارد، امیدواریم در آینده نیز روند این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

گفتنی است شرکت صنایع مس شهید باهنر، بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مسی و برنجی و آلیاژ‌های مسی و برنجی در خاورمیانه است که افتخاراتی همچون صادرکننده نمونه و صنعت سبز برگزیده را طی چندین سال در کارنامه خود ثبت کرده است. این شرکت همچنین در حوزه‌های مختلف ازجمله تولید، اشتغال‌زایی، بومی‌سازی قطعات موردنیاز، طرح‌های توسعه‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی، فعالیت‌های گسترده و چشمگیری داشته است.

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده