تاریخ: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۶
بازدید: ۳۰۱
کد خبر: ۲۷۹۳۳۲
سرویس خبر : صنایع کوچک
با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

نشست فرماندهان بسیج وزارت صمت در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد

‌می‌متالز - نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این نشست که با حضور "علی رسولیان" معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، "خداداد بیرانوند" فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت، جمعی از اعضای شورای مرکزی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، سیاست‌های راهبردی، برنامه‌های ابلاغی بسیج ادارات و برنامه‌های اجرایی مرکز بسیج در نیمه دوم سال جاری تشریح شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست، شجره طیبه بسیج را الگویی برای جوانان ایران اسلامی دانست و گفت: بسیج به آرمان‌های انقلاب اسلامی صادق و وفادار است و همواره در خط و مسیر خدمت به انقلاب بوده است.

علی رسولیان با تأکید بر این‌که باید همواره در راستای تحقق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم، افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران آمادگی همکاری با بسیج را برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری دارد و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۵۰ هزار واحد تولیدی در ۸۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی فعال کشور اضافه کرد: حدود یک میلیون نفر به صورت مستقیم و نزدیک به چهار میلیون نفر به صورت غیرمستقیم با محوریت بخش خصوصی با مجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور مرتبط و مشغول به کار هستند که این حجم کار و فعالیت، ضرورت حضور جدی‌تر بسیج در حوزه تامین امنیت اقتصادی و نظارت بر بازار را می‌طلبد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: فعالان اقتصادی حاضر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به تعبیر مقام معظم رهبری مجاهدان جنگ اقتصادی هستند که در این شرایط حساس چراغ تولید را روشن نگه داشته اند و این قشر نیز با بسیج در تعامل و هم افزایی هستند.

در ادامه این نشست، "خداداد بیرانوند" فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی از آخرین اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی ارائه داد و همچنین نقطه نظرات فرماندهان، شورای مرکزی و مسوولان پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور پیشبرد اهداف بسیج در شرایط حساس کنونی مطرح و مورد ارزیابی قرار گرفت.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده