تاریخ: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۴
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۲۸۰۵۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مرکز مالی ایران برگزار می‌کند؛

دوره آموزشی بررسی قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت صندوق‌های سرمایه گذاری

‌می‌متالز - مرکز مالی ایران با کمک مدیران ارشد سازمان بورس، دوره آموزشی بررسی قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری را برگزار می‌کند.

به گزارش می‌متالز، در دوره آموزشی بررسی قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری، رضا نوحی، سرپرست مدیریت نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار به همراه علی اکبر ایرانشاهی رئیس اداره بازرسی صندوق‌های سرمایه گذاری به تدریس و انتقال دانش خود می‌پردازند.

این دوره آموزشی که با همکاری مرکز مالی ایران برگزار می‌شود با هدف شناخت دقیق و تحلیل ساختار‌های قانونی فعالیت صندوق‌ها، کارشناسان و مدیران صندوق‌ها و همچنین تمامی علاقمندان به آشنایی عمیق‌تر با سازوکار صندوق‌های سرمایه‌گذاری، تسلط کامل بر سیستم عملکردی صندوق‌ها و چالش‌های پیش روی آن‌ها طراحی شده است.

شرکت کنندگان در این دوره با مقررات مرتبط با صندوق‌های سرمایه‌گذاری، ریسک‌ها، تضاد منافع و مهمترین تخلفاتی که در سال‌های اخیر در صندوق‌های سرمایه گذاری رخ داده است آشنا می‌شوند.

این دوره آموزشی از ۲۶ آبان ماه طی ۵ جلسه و به مدت ۲۰ ساعت آموزشی در مرکز مالی ایران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس سایت www.ifc.ir مرکز مالی ایران مراجعه کنند.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده