تاریخ: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۱۵
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۲۸۰۷۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور وزیر اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی استان صورت گرفت؛

بررسی و ارایه راهکار برای حل مشکلات فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان خراسان رضوی

‌می‌متالز- اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی در دیدار با دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونین وی درخواست‌ها و مشکلات خود را در حوزه‌های مرتبط با وزارت اقتصاد از جمله گمرک، مالیات، امور بانکی و بیمه و سرمایه گذاری خارجی مطرح کردند که پس از استماع این درخواست‌ها دستورات مساعدی از سوی دکتر خاندوزی برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاران حاضر در نشست صادر شد.

به گزارش می‌متالز، در نشست اعضای بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی با وزیر اقتصاد و معاونین وی در وزارت اقتصاد که به دعوت معاونت سیاست گذاری اقتصادی برگزار شد، مشکلات مربوط به تولید، سرمایه گذاری و موانع کسب و کار از سوی حاضرین مطرح شد. در ادامه نشست و پس از استماع دیدگاه‌ها و درخواست‌های فعالان اقتصادی و تولید کنندگان استان خراسان رضوی راهکار‌ها و دستوراتی از سوی وزیر اقتصاد به منظور حل مشکلات و موانع تولید در استان خراسان رضوی صادر شد.


گفتنی است در این نشست معاونین وزیر اقتصاد از جمله، داوود منظور رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مقدسی رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، اجتهادی مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و سبحانیان معاون سیاست گذاری اقتصادی وزارت اقتصاد نیز حضور داشتند.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)

عناوین برگزیده