تاریخ: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۰۸
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۲۸۰۸۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دلایل نوسانات اخیر بازار ارز/ باید با اخلالگران برخورد شود

‌می‌متالز - عضو هیات رئیسه مجلس گفت: باید با اخلالگرانی که باعث ایجاد التهاب در بازار ارز و افزایش قیمت دلار شدند، برخورد کرد.

به گزارش می‌متالز، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت دلار در روز‌های اخیر گفت: اخلالگران با اقداماتشان باعث ایجاد التهاب در بازار ارز و افزایش قیمت دلار در کشور شده‌اند.

وی با اشاره به هزینه‌های داخلی و بین‌المللی ناآرامی‌های اخیر، گفت: با سیگنال‌های غلطی که از داخل به کشور‌های غربی دادند آن‌ها را برای تهدید و فشار بر ایران جدی‌تر ساختند و علاوه بر ایجاد التهاب و ناامنی در عرصه بازار داخلی در عرصه بین‌الملل هم این زمینه را برای فشار بر ایران فراهم ساختند.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: اقدامات این افراد در داخل علاوه بر ایجاد التهاب در بازار ارز و دلار باعث ایجاد اختلال در سیستم اقتصادی کشور و فعالیت‌های اقتصادی مردم به ویژه کسب و کار‌های اینترنتی نیز شد و هزینه‌هایی را از این حیث به مردم و کشور تحمیل کرد.

وی تصریح کرد: در جریان محاکمه‌ها باید آسیبی هم که این افراد به بازار ارز و دلار و به طور کلی سیستم اقتصادی کشور نیز زده‌اند مورد توجه قرار گیرد و این افراد به دلیل آسیبی که به کشور وارد کرده‌اند حتما بازخواست شوند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده