تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۲۸۱۰۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نتیجه عرضه امروز خودرو در بورس کالا با فروش ۱۳۰ محصول شاسی بلند

‌می‌متالز - نتیجه عرضه امروز خودرو در بورس کالا با فروش ۱۳۰ دستگاه جک S ۵ و کی ام سی T ۸ با قیمت پایه ۸۸۳ و ۸۶۰ میلیون تومانی همراه شد.

به گزارش می‌متالز، طبق اعلام قبلی، قرار بود امروز ۱۰۰ دستگاه خودرو کی ام سی T ۸ و ۱۰۰ دستگاه خودرو جک S ۵ و ۱۰۰ دستگاه خودرو جک J ۴ متعلق به شرکت کرمان موتور در بورس کالا عرضه شود.

بر اساس این گزارش با توجه به تقاضای ثبت شده، ۳۰ دستگاه جک S ۵ مشکی، ۳۸ دستگاه جک s ۵ سفید، ۲۰ دستگاه کی ام سی T ۸ سفید و ۴۹ دستگاه کی ام سی T ۸ مشکی در قیمت پایه با ۸۸۳ و ۸۶۰ میلیون تومان روی تابلو رفت که ۱۳۰ دستگاه معامله شد. همچنین جک J ۵ سفید تقاضایی نداشت. عرضه جک ـ۵ مشکی نیز به دلیل نبود تقاضا به میزان حداقل خرید جهت کشف نرخ به تایید نرسید.

مبلغ پیش پرداخت ثبت سفارش خرید ۲۵ درصد قیمت پایه در نظر گرفته شده و هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود. خریداران جهت تحویل خودرو باید همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله شده در بورس کالا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی کرمان موتور به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و ضمن انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور، نسبت به واریز وجه هزینه‌ها اقدام کنند.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده