تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۱۹
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۲۸۰۹۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تقاضا برای خودرو‌های کرمان موتور چطور بود؟

‌می‌متالز - در معاملات امروز جک J۴ سفید تقاضایی نداشت و در رنگ مشکی نیز تقاضا به میزان حداقل سفارش برای کشف نرخ وجود نداشت و به همین علت به تایید نرسید.

به گزارش می‌متالز، پس از عرضه خودرو‌های ایرانی در بورس کالا، اکنون نوبت به عرضه خودرو‌های کرمان موتور رسیده است و مطابق اعلامیه‌های منتشر شده، ۳۰۰ دستگاه از سه محصول (جک J ۴، جک S ۵ و کی ام سی T ۸) در رنگ‌های سفید و مشکی مورد معامله قرار می‌گیرد.

خودرو‌های کرمان موتور با همان قیمت پایه (بدون رقابت) معامله شد و ۲۵ درصد مبلغ بابت پیش دریافت از خریداران دریافت شده و موعد تحویل اعلامی برای خریداران ۱۳دی ماه سال جاری است.

گفتنی است که هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

در معاملات امروز جک J۴ سفید تقاضایی نداشت و در رنگ مشکی نیز تقاضا به میزان حداقل سفارش برای کشف نرخ وجود نداشت و به همین علت به تایید نرسید؛ بنابراین گزارش، روز چهارشنبه مورخ ۲۵ آبان ماه امیرمهدی صبایی، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس اعلام کرده بود که هدف نهایی در حوزه عرضه خودرو در بورس کالا بعد از عرضه موفق پژو ۲۰۷ این است که به‌مرور به سمت خودرو‌های پرتیراژ برویم که این صنعت بتواند از قیمت‌گذاری دستوری با بستر و کمک بورس کالا رها شود و البته باید تصمیمات جسورانه خودروسازان بزرگ نیز در این میان وجود داشته باشد تا موجی که آغاز شده ادامه یابد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده