تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۵۷
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۲۸۱۰۲۴
سرویس خبر : اجتماعی
در همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه معرفی شد؛

روابط عمومی وزارت صمت روابط عمومی برتر در زمینه اقدامات نوآورانه و مبتکرانه

روابط عمومی وزارت صمت روابط عمومی برتر در زمینه اقدامات نوآورانه و مبتکرانه
‌می‌متالز - روابط عمومی وزارت صمت در همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه به عنوان روابط عمومی برتر در زمینه اقدامات نوآورانه و مبتکرانه معرفی شد.

به گزارش می‌متالز، همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه در محل سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور، علی بهادری جهرمی سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه و مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور برگزار شد و در حاشیه آن برترین‌های حوزه ارتباطات و رسانه بامحوریت فعالیت‌های انجام شده هفته دولت سال جاری معرفی شدند.

در بخش ارزیابی عملکرد رسانه‌ای-ارتباطی، براساس پرسشنامه‌ای متشکل از ۱۰ شاخص، اطلاعات عملکرد دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها دریافت شد و پس از داوری توسط هیات داوران، قاسم بی نیاز مدیرکل دیپلماسی و روابط عمومی سازمان انرژی اتمی و ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در سطح ملی و عباس مطاف مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر به لحاظ برنامه ریزی موثر برای گفتگو با رسانه‌ها معرفی شدند.

دکتر فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد صحرایی مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام نیز به لحاظ برنامه ریزی برای گسترش شبکه رسمی اطلاع‌رسانی و توزیع محتوا به ترتیب در سطح ملی و استانی معرفی شدند.

در حوزه تولید محتوای رسانه‌ای نیز جواد قنبری مدیر کل روابط عمومی سیستان و بلوچستان معرفی و تقدیر شد.

علیرضا رضازاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز در حوزه اجرای رویداد‌های درون و برون سازمانی، علی اکبر کاظمی مدیرکل روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت نیرو در حوزه اجرای پویش‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، حسین زاده قشمی مدیرکل ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه اقدامات نوآورانه و مبتکرانه و مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به لحاظ پاسخگویی به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شدند.

در بخش رسانه هم ضمن تقدیر از خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا، خبرگزاری دانشجو به عنوان رسانه برتر در حوزه پوشش مناسب سفر‌های استانی رئیس جمهور معرفی شد.

در حوزه نقد سازنده و دلسوزانه و ارائه پیشنهاد برای رفع مشکلات مردم ضمن تقدیر از روزنامه‌های اعتماد و فرهیختگان، روزنامه اطلاعات به عنوان رسانه برتر معرفی شد.

در بخش آگاهی بخشی نسبت به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های دولت و نظام ضمن تقدیر از روزنامه‌های همشهری و ایران، خبرگزاری تسنیم به عنوان رسانه برتر معرفی شد.

در حوزه دپیلماسی فعال رسانه‌ای نیز سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و در تولید محتوای تبیینی روزنامه ایران به عنوان رسانه برتر معرفی شدند.

در بخش ارتباطات اجتماعی علی فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و در بخش فعالیت در رسانه‌های اجتماعی حسن میثمی مدیرکل روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مقام برتر شدند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده