تاریخ: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۴۷
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۲۸۱۲۲۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان صورت گرفت؛

حضور فعال فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

‌می‌متالز - با حضور شرکت فولاد مبارکه و بیش از ۴۰ شرکت فعال در حوزه محیط زیست کشور، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با نقش‌آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوری نوین، کسب و کار‌های محیط زیست و مشاغل سبز از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش می‌متالز، غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سالن شماره ۵ این نمایشگاه از امروز به مدت ۴ روز پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از این غرفه است.

در این نمایشگاه توانمندی‌ها، دستاورد‌ها و برنامه‌های دفتر محیط زیست شرکت فولاد مبارکه برای حفظ و رعایت مسائل زیست‌محیطی همزمان با فعالیت‌های تولیدی این شرکت برای بازدیدکنندگان ارائه شده است.

این نمایشگاه با همکاری سازمان محیط زیست، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق ملی محیط زیست، شهرداری تهران و با حمایت دولت سیزدهم از ۲۹ آبان‌ماه تا دوم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

ارائه مدیریت بهره‌وری انرژی و انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت بازیافت زباله و پسماند، مدیریت شهری، نظارت بر اجرای پروژه‌های زیست محیطی کشور، حمل و نقل عمومی و بهینه‌سازی مصرف سوخت، راهکار‌های جلوگیری از آلودگی هوا، مقابله با آلاینده‌ها و رعایت استاندارد‌های مسائل زیست‌محیطی در حوزه‌های مختلف، از مهم‌ترین محور‌های برگزاری این نمایشگاه است.

همچنین اقدامات زیست‌محیطی صنایع مختلف کشور، حفظ منابع طبیعی، ارائه ساخت و ساز‌های سبز، مدیریت آب و فاضلاب و ارائه راهکار‌های حفظ محیط زیست در بخش‌های مختلف فنی و مهندسی از مهم‌ترین برنامه‌های برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی است.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین شرکت‌های خلاق و نوآور دانش‌بنیان و فعال در حوزه محیط زیست، آخرین دستاورد‌های خود را در این حوزه در معرض دید مردم و بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

شایان ذکر است بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با نقش‌آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوری نوین، کسب و کار‌های محیط زیست و مشاغل سبز با رویکرد محیط زیست مردم پایه و هوشمند و فناورانه از امروز به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده