تاریخ: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۷
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۲۸۱۴۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازگشت به تولید ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و نیمه فعال در خوزستان

‌می‌متالز - سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از بازگشت به تولید ۱۶۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا فلاح در خصوص تلاش برای بازگشت به چرخه تولید واحد‌های راکد و نیمه فعال در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال در استان به چرخه تولید بازگردانده شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر ۴۶۰ واحد تولیدی در خوزستان راکد و نیمه فعال هستند که در این زمینه در تلاش هستیم واحد‌هایی که امکان بازگشت به چرخه تولید را دارند و فعالیت آن‌ها اقتصادی است بتوانند مجددا فعال شوند و به تولید بپردازند.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بخشی از اشتغالی که می‌توان در استان ایجاد کرد با فعال‌سازی این واحد‌های راکد و نیمه فعال محقق خواهد شد و باید به این مهم توجه جدی داشت.

فلاح عنوان کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان صمت خوزستان بازگشت به تولید واحد‌های راکد و نیمه فعال در استان است و در این زمینه برنامه‌های خوبی را در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: در این زمینه یکی از مواردی که می‌تواند به واحد‌های تولیدی برای بازگشت به چرخه تولید کمک کند قانون معافیت مالیاتی است که البته این قانون به درستی اجرا نشده است و نتوانسته به واحد‌های تولیدی کمک کند، اما در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا بستر را برای فعالیت مجدد واحد‌ها فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده