تاریخ: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۲۵
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۲۸۱۵۰۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس پژوهشکده محیط زیست در بازدید از غرفه فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه از محیط زیست صیانت کرده است

‌می‌متالز - رئیس پژوهشکده محیط زیست و بیوتکنولوژی پژوهشگاه صنعت نفت گفت: شرکت فولاد مبارکه در تمام فرایند‌های صنعتی خود به رعایت مسائل زیست‌محیطی توجه زیادی دارد و صیانت از محیط زیست و حفظ منابع موجود یکی از برنامه‌های مهم شرکت فولاد مبارکه است.

به گزارش می‌متالز، بهنام راسخ در بازدید از غرفه شرکت فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست اظهار کرد: با توجه به گزارش ارائه‌شده در این نمایشگاه، فولاد مبارکه به‌عنوان یک تولیدکننده بزرگ صنعتی و استراتژیک کشور در حوزه حفظ محیط زیست، آب، خاک و هوا در منطقه و استان اصفهان اقدامات مثبتی را برای صیانت از محیط زیست انجام داده است.

وی افزود: ما هم‌اکنون در کشورمان در حوزه محیط زیست، آب، خاک و هوا مشکلاتی داریم، بنابراین اعتقاد دارم اگر هر سال بتوانیم درصدی از وضعیت محیط زیست کشور را بهبود بخشیم، در راه خدمت به مردم و خلق خدا کار‌های بزرگی را انجام داده‌ایم.

رئیس پژوهشکده محیط زیست و بیوتکنولوژی پژوهشگاه صنعت نفت با بیان این که بیش از ۳۰ سال است که در امور حفظ مسائل زیست‌محیطی کشور فعالیت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ما نباید سرمایه‌گذاری برای حفظ محیط زیست را هزینه بدانیم چراکه هرچقدر در این زمینه سرمایه‌گذاری شود، به نفع جامعه است و باعث زندگی بهتر و سلامتی و نشاط مردم خواهد شد.

وی، برگزاری نمایشگاه‌های زیست‌محیطی را برای جامعه مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: گردهمایی کارشناسان محیط زیست در این نمایشگاه‌ها می‌تواند به تبادل اطلاعات و هم‌افزایی متخصصان در حوزه محیط زیست کشور منجر شود.

راسخ با اشاره به دیدار خود با کارشناسان شرکت فولاد مبارکه و شرکت نیشکر هفت‌تپه در غرفه شرکت فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، تاکید کرد: ما می‌توانیم در نشست‌های خود به خوبی از تجارب یکدیگر استفاده کنیم و بدانیم که متخصصان و کارشناسان حوزه محیط زیست اطلاعات قابل توجهی در حوزه مسائل زیست محیطی دارند و انتظار داریم با تبادل این اطلاعات هم‌افزایی در این بخش بیش از پیش تقویت شود.

رئیس پژوهشکده محیط زیست و بیوتکنولوژی پژوهشگاه صنعت نفت در عین حال بیان داشت: شرکت فولاد مبارکه در تمام فرایند‌های صنعتی خود به رعایت مسائل زیست‌محیطی توجه زیادی دارد و صیانت از محیط زیست و حفظ منابع موجود یکی از برنامه‌های مهم شرکت فولاد مبارکه است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده