تاریخ: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۲۸۱۷۰۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
در جلسه تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و فولادمبارکه مطرح شد:

فولاد مبارکه در ایفای مسوولیت اجتماعی موفق بوده است

‌می‌متالز - مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با فولاد مبارکه در جهت تامین مسکن و جهیزیه افراد تحت پوشش این نهاد، گفت: تعامل و همکاری مناسبی بین کمیته حضرت امام خمینی (ره) و مجتمع فولاد مبارکه برقرار است که نتیجه این تعامل خوب رفع نیازمندی محرومان است.

به گزارش می‌متالز، کریم زارع، صبح روز چهارشنبه _دوم آذرماه_ در آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و فولاد مبارکه با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بحمدلله تعامل و همکاری مناسبی بین کمیته حضرت امام خمینی (ره) و مجتمع فولاد مبارکه برقرار است که نتیجه این تعامل خوب رفع نیازمندی محرومان است.

وی افزود: در جهت توانمندسازی نیازمندان در استان با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بختیاری تفاهم‌نامه‌ای بین این دو دستگاه در زمینه تکمیل واحد‌های مسکونی و تامین جهیزیه برای محرومان با هم‌افزایی هر دو دستگاه انجام می‌شود و این اقدام ارزشمند نقطه عطفی برای شروع همکاری‌های بیشتر خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با فولاد مبارکه در جهت تامین مسکن و جهیزیه افراد تحت پوشش کمیته امداد، تصریح کرد: کمیته امداد متکفل حمایت از نیازمندان و توانمندسازی آن‌ها برای خروج از مشکلات است و با همکاری خوبی که با فولاد مبارکه برقرار شده است توانستیم در راستای توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد قدم برداریم.

زارع اظهار کرد: همان‌طور که فولاد مبارکه در تمام زمینه‌ها از جمله ایفای مسوولیت اجتماعی تاکنون موفق بوده است امیدواریم در راستای رفع مشکلات محرومان هم موفق باشد.

شایان ذکر است صبح امروز تفاهم‌نامه ارتقای همکاری میان کمیته امداد و شرکت فولاد مبارکه به منظور مشارکت برای تامین مسکن، جهیزیه و لوازم ضروری زندگی مددجویان با حضور رئیس کمیته امداد به امضا رسید.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده