تاریخ: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۶
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۲۸۱۹۳۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مقدار فروش سیمان خزر ۱۹ هزارتن ریخت؛

آبان ماه پایان بخش روند صعودی "سخزر"

‌می‌متالز - بیشترین درآمدی که سیمان خزر در آبان ماه از فروش محصولات کسب کرد متعلق به محصول «سیمان تیپ ۲ پاکتی» بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان خزر در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در آبان ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات سیمان تیپ ۲ فله، سیمان تیپ ۲ پاکتی و سیمان تیپ ۲ (۲۵ کیلویی) بود، مبلغی که از فروش این محصولات شناسایی کرد بالغ‌بر مبلغ ۵۹ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز به درآمد تجمیعی ۴۴۷ میلیارد تومان رسید.

آبان ماه پایان بخش روند صعودی

میزان درآمد ماهانه‌ای که سیمان خزر در آبان ماه سال جاری به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات بازار داخل کشور بود و تاکنون وارد رینگ معاملات فروش محصولات در بازار صادراتی نشد، میزان درآمدی که در این دوره از سوی "سخزر" اعلام شد ۶ درصد بالاتر از میانگین ماهانه در ۷ ماهه گذشته بود.

درآمد‌های عملیاتی "سخزر"

میزان درآمدی که سیمان خزر از فروش محصولات در آبان ماه شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته ۱۵ درصد کاهش یافت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۱۲۴ درصدی را در این دوره سالانه مشاهده کرد، میزان درآمدی که "سخزر" در آبان ماه از خود بر جای گذاشت پایان‌بخش روند صعودی این شرکت در ۲ ماه گذشته بود.

آبان ماه پایان بخش روند صعودی
بیشترین درآمدی که سیمان خزر در آبان ماه از فروش محصولات کسب کرد متعلق به محصول «سیمان تیپ ۲ پاکتی» بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان بود که نسبت به مهرماه با کاهش ۱۸ درصد همراه بود و نرخ فروش این محصول ۵۸۴ هزارتومان در ازای تن اعلام شد، پس‌ازآن نیز «سیمان تیپ ۲ فله‌ای» و «سیمان تیپ ۲ پاکتی (۲۵ کیلویی)» دیگر محصولات این شرکت سیمانی را تشکیل می‌دهند.

مقدار فروش محصولات سیمان خزر

سیمان خزر در آبان ماه سال جاری مقدار فروش محصولات خود در این دوره ماهانه را بالغ‌بر ۱۰۶ هزارتن در سامانه کدال به اطلاع سهامداران رساند، همچنین از ابتدای سال مالی تاکنون نیز این مقدار فروش نزدیک به ۸۱۶ هزارتن اعلام شد، مقدار فروش ماهانه سخزر در این دوره شاهد ریزش ۱۵ درصدی (۱۹ هزارتن) بود.

آبان ماه پایان بخش روند صعودی
پرفروش‌ترین محصول سیمان خزر متعلق به سیمان تیپ ۲ پاکتی با ۵۲ هزارتن بود، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار فروش این محصول به ۴۵۰ هزارتن رسید، همچنین در پایان گفتنی است که این شرکت سیمانی در آبان ماه ۱۰۸ تن تولید محصول داشته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده