تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۰۷
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۲۶۴۳۸۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پارکینگ ویژه حمل و نقل کامیون داران سیمان خزر افتتاح شد

‌می‌متالز - در راستای انجام بخشی مسوولیت‌های اجتماعی پارکینگ ویژه حمل و نقل کامیون داران شرکت سیمان خزر افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، مراسم افتتاحیه پارکینگ ویژه رانندگان حمل سیمان یکشنبه ۴ تیرماه با حضور مهندس عموپور فرماندار شهرستان رودبار، حجت الاسلام علی اکبر بابایی امام جمعه شهر لوشان، دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت سیمان خزر، مهندس آزوین مدیر کارخانه شرکت، مهندس بهادیوند رییس شورای شهر لوشان، مهندس سلخوری غیاثوند مدیرانجمن صنفی حمل نقل و رانندگان، ساغری مدیر انجمن صنفی شرکت‌های باربری و جمعی از مدیران، کارکنان شرکت و رانندگان حمل و نقل سیمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر اسحق جمال امیدی ضمن خیر مقدم به مهمانان به تشریح اهمیت حمل و نقل سیمان و قیمت تمام شده محصولات در نقطه هدف پرداخته و گفت: تعامل و همکاری انجمن‌های رانندگان، شرکت‌های باربری و مجموعه سیمان خزر در یک سال اخیر موجب تحویل منظم و بموقع انواع محصولات را فراهم نموده و فرهنگ شراکت، همیاری و همراهی فی‌مابین پرسنل سیمان خزر و رانندگان در بالاترین سطح مقبولیت و شایستگی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت سیمان خزر خاطر نشان کرد: پرسنل این واحد تولیدی با الهام از آیه شریفه ۱۷۳ آل عمران "این‌ها کسانی بودند که (بعضی از) مردم، به آنان گفتند: «مردم [= لشکر دشمن]برای (حمله به) شما اجتماع کرده‌اند؛ از آن‌ها بترسید! "، اما این سخن بر ایمانشان افزود و گفتند: «خدا ما را کافی است و او بهترین حامی ماست.» موانع و مشکلات را پشت سر گذاشته و با قدرت، توکل و تعهد رکورد بالاترین تولید و تحویل از بدو تأسیس تا کنون را ثبت نمودند.

گفتنی است در ادامه این مراسم حجت الاسلام بابایی امام جمعه شهر لوشان، مهندس عموپور فرماندار شهرستان رودبار و مهندس بهادیوند رئیس شورای شهر لوشان ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مجدانه دکتر جمال امیدی جهت ساخت و راه‌اندازی پارکینگ ویژه حمل و نقل رانندگان سیمان و برطرف نمودن بخشی از مشکلات و معضلات شهروندان لوشان بعد سالیان متمادی، هر کدام دقایقی در همین راستا به ایراد سخنانی پرداختند.

در پایان مراسم فرماندار و امام جمعه لوشان و مسوولین حاضر با حضور در محل پارکینگ ویژه حمل و نقل رانندگان با تلاوت چند آیه از کلام الله مجید و ذکر صلوات پارکینگ مذکور را به صورت رسمی افتتاح کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده