تاریخ: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۵۵
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۲۸۲۰۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دیدار ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی با اعضا اتاق بازرگانی استان

‌می‌متالز - راه اندازی شعبه صدور گواهی مبدا اتاق بازرگانی در بندر شهید رجایی

به گزارش می‌متالز، سعیدی ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی اظهار داشت تمام تلاش و دغدغه ما صرفه جویی در وقت و هزینه فعالان اقتصادی و تجار است و خوشبختانه با رایزنی‌هایی که توسط مسوولان اتاق و همکاری بسیار خوب این دو مجموعه، این شعبه به زودی در این بندر راه اندازی می‌شود.

وی افزود: بعد از راه اندازی شعبه گواهی مبدا در بندر شهید باهنر و تاثیر خوب آن بر روانسازی امور فعالان اقتصادی تصمیم بر آن شد که شعبه گواهی مبدا در بندر شهید رجایی برای تسهیل درامور تجار راه اندازی شود.

سعیدی ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی نیز در ادامه این نشست بیان داشت: فعالیت ما در کنار اتاق بازرگانی هرمزگان به عنوان پارلمان بخش خصوصی معنا می‌گیرد و پیگیری‌های ویژه اتاق بازرگانی هرمزگان در راستای حل مشکلات فعالان اقتصادی و تسهیل در امور آنان قابل تقدیر است.

صفا رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان ضمن قدردانی ویژه از همکاری و مساعدت سعیدی ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک شهید رجایی افزود: تعامل مدیر بندر شهید رجایی با اتاق بازرگانی مثال زدنی است امیدواریم بتوانیم با تعامل هرچه بیشتر با دستگاه‌های ذی ربط امورات مربوط به تجار را روانسازی نماییم.

منبع: گمرک شهید رجایی بندرعباس

عناوین برگزیده