تاریخ: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۲۸
بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۲۸۲۲۰۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
برنامه‌ریزی برای دست‌یابی به ظرفیت نامی شرکت؛

ثبت چهارمین رکورد تولید ماهانه در شرکت فولاد هرمزگان

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از ثبت سومین رکورد پیاپی و چهارمین رکورد ماهانه تولید از ابتدای سال در فولاد هرمزگان خبر داد و گفت: با همکاری و همدلی مدیریت و کارکنان از ابتدای سال جاری با یک برنامه‌ریزی هوشمندانه و حساب‌شده، توانستیم چهار بار رکورد تولید ماهانه شرکت را ارتقا دهیم و امیدواریم در ادامه سال این رکوردشکنی‌ها تا تحقق ظرفیت اسمی و حتی فراتر از آن ادامه یابد.

به گزارش می‌متالز، عطاالله معروفخانی کسب رکورد تولید ۱۵۴ هزار و ۵۶۷ تن فولاد خام در آبان‌ماه را به همه کارکنان و ذی‌نفعان شرکت فولاد هرمزگان تبریک گفت و اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه برای کسب این رکورد از ماه‌ها قبل صورت گرفته بود. قطعی‌های مکرر برق از اواسط اردیبهشت‌ماه تا پایان مرداد مانع بزرگی برای فولاد هرمزگان در تحقق افزایش تولید بود، اما با کاهش محدودیت‌های تأمین برق در پایان تابستان و انجام تعمیرات و آماده‌سازی خطوط در زمان‌هایی که با محدودیت برق مواجه بودیم، به‌سرعت توانستیم به وضعیت عادی خود در تولید بازگردیم؛ به‌طوری‌که در ماه‌های شهریور، مهر و آبان ماه به‌صورت پی‌درپی به رکورد‌های ارزشمندی دست یافتیم.

وی با اشاره به ظرفیت ۱۲۵ هزار تنی فولاد هرمزگان در هر ماه، خاطرنشان کرد: تولید بیش از میزان ظرفیت اسمی نشان می‌دهد کارکنان فولاد هرمزگان توانستند به تمام ابعاد فنی و علمی تولید فولاد با استفاده از ماشین ریخته‌گری پیوسته دست یابند و با بهره‌گیری از تمامی امکانات موجود، تولید بیش از ظرفیت اسمی ماهیانه را محقق سازند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تأکید کرد: گام دیگر شرکت فولاد هرمزگان در جهت افزایش بهره‌وری، افزایش سرعت ذوب بود. این شرکت توانست با افزایش میزان تخلیه و به‌تبع آن کاهش مدت‌زمان تولید ذوب، موفق به افزایش سرعت تولید تا ۱.۶ متر در هر دقیقه شود. این در حالی است که این سرعت ریخته‌گری در بین استفاده‌کنندگان از تکنولوژی ریخته‌گری پیوسته تختال، رکوردی بی‌نظیر است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده