تاریخ: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۶
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۲۸۲۵۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
جعفر قادری خبر داد؛

مجلس پیگیر رفع خلا‌های تامین مالی تولید، از بازار سرمایه

‌می‌متالز - نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس گفت: تلاش می‌کنیم خلا‌های موجود برای استفاده از ظرفیت بانک‌ها، بازار سرمایه و سرمایه‌گذاران خارجی را برطرف کنیم تا برای تامین مالی تولید، احکام مشخصی داشته باشیم.

به گزارش می‌متالز، جعفر قادری، نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس در تشریح نشست کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید، گفت: در این نشست جزئیات طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها مورد بررسی قرار گرفت و نیاز بود که پیشنهادات وزارتخانه و نهاد‌ها نیز دریافت و بررسی شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این نیاز وجود دارد تا پیشنهادات باقی مانده دستگاه‌ها و محور‌های طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در نشست‌ها بررسی شود، گفت: امیدواریم پیش از در دستور کار قرار گرفتن لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه، طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در دستور کار صحن علنی قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر قانونی تحت عنوان تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها وجود ندارد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم خلاء‌های موجود برای استفاده از ظرفیت بانک‌ها، بازار سرمایه و سرمایه‌گذاران خارجی برطرف شود تا برای تامین مالی، احکام مشخص را داشته باشیم.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده