تاریخ: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۰۶
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۲۸۲۸۴۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فولاد تنها محصول صادراتی معدنی و صنعتی چادرملو نام گرفت؛

فروش ۳۳ هزارتنی "کچاد" در بازار صادراتی

‌می‌متالز - بیشترین مقدار فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۶۴ هزارتن بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در آبان ماه سال جاری مقدار فروش ماهانه محصولات خود در این دوره را برابر با یک‌میلیون و ۶۰۱ هزارتن اعلام کرد که از فروش این مقدار محصول به درآمدزایی ۳ هزار و ۷۵۱ میلیارد تومانی رسید.

"کچاد" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز مقدار فروش خود را ۱۱ میلیون و ۲۸۸ هزارتن در سامانه کدال به ثبت رساند و همچنین از این مقدار فروش در ۸ ماه گذشته به درآمد تجمیعی ۲۷ هزار و ۵۷۶ میلیارد تومانی دست‌یافت.

فروش ۳۳ هزارتنی
مقدار فروش ماهانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در آبان ماه مربوط به حضور در بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین مقدار فروش در این دوره متعلق به بازار داخل کشور با یک‌میلیون و ۵۶۸ هزارتن بود که ۹۸ درصد از فروش ماهانه را به خود اختصاص داد و مابقی مقدار فروش به بازار صادراتی تعلق گرفت.

مقدار فروش محصولات معدنی و صنعتی چادرملو

مقدار فروش محصولات "کچاد" در ۸ ماه سپری‌‎شده از سال مالی نیز فروش محصولات نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش پیدا کرد، همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید این شرکت معدنی نسبت به آبان ماه سال ۱۳۹۹ و سال ۱۴۰۰ با افزایش رو‌به‌رو بود.

"کچاد" در ۳ ماه نخست سال جاری (منتهی به خردادماه) ۴ میلیون و ۲۶۲ هزارتن، در ۳ ماه دوم (منتهی به شهریورماه) ۳ میلیون و ۳۹۹ هزارتن و در ۳ ماه سوم (منتهی به آذرماه) نیز توانست ۳ میلیون و ۶۲۶ هزارتن از محصولات خود را به فروش برساند و این انتظار می‌رود تا پایان فصل پاییز این مقدار فروش را افزایش بدهد.

فروش ۳۳ هزارتنی
بیشترین مقدار فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۶۴ هزارتن بود که نرخ فروش این محصول ۲ میلیون و ۴۸۶ هزارتومان اعلام شد که نسبت به ماه گذشته ۷ درصد افزایش نرخ را به همراه داشت، "کچاد" در این دوره از فروش کنسانتره آهن (خشک) به درآمد یک هزار و ۱۵۴ میلیارد تومانی رسید و همچنین در بازار صادراتی نیز محصول فولاد به فروش رساند.

"کچاد" در بازار خارج از کشور نزدیک به ۳۳ هزارتن از فولاد تولیدی را به فروش رساند، از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز مقدار فروش این محصول برابر با ۱۹۰ هزارتن به ثبت رسید.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده