تاریخ: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۳۶
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۲۸۲۸۸۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

رشد ۴۵ درصدی فروش «فملی» تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱

‌می‌متالز - مجموع فروش داخلی و صادراتی «فملی» طی هشت ماه سال ۱۴۰۱، به دو میلیون و ۷۰۴ هزار و ۳۴۷ تن محصول رسید که این میزان حاکی از رشد ۴۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت در هشت ماه نخست سال پیش، توانسته بود یک میلون و ۸۶۵ هزار و ۶۳۶ تن محصول را در بازار‌های داخلی و صادراتی بفروشد.

به گزارش می‌متالز، شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان یکی از برترین شرکت‌های بورسی کشور، علی‌رغم کاهش صادرات و درآمد حاصل از آن طی هشت ماه سال ۱۴۰۱، عمکرد خوبی در فروش انواع محصولات خود به ویژه کاتد را به ثبت رسانده است.

رشد ۲ درصدی تولید فملی

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت ملی صنایع مس ایران در هشت ماه امسال، توانسته است ۱۹۴ هزار و ۶۵۱ تن کاتد مس تولید کند که این میزان با رشد یک درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است. این شرکت طی هشت ماه سال ۱۴۰۰، موفق به تولید ۱۹۱ هزار و ۷۸۵ تن کاتد مس شده بود.

شرکت مس در هشت ماه سال جاری، توانسته است ۳۷ میلیون و ۱۷۰ هزار تن سنگ سولفور تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰، یک درصد افزایش داشته است. این شرکت در مدت زمان مشابه سال گذشته، ۳۶ میلیون و ۶۴۲ هزار تن سنگ سولفور تولید کرده بود.

«فملی» طی هشت ماه امسال، توانسته است ۶۲۰ هزار و ۹۳۲ تن اسید سولفوریک تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۵ درصد رشد داشته است. این شرکت در هشت ماه سال قبل، ۵۳۷ هزار و ۶۹۳ تن اسید سولفوریک تولید کرده بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در هشت ماه سال جاری، ۷۰۱ هزار و ۵۵۵ تن کنسانتره مس تولید کرد. این شرکت در هشت ماه سال پیش، موفق به تولید ۸۱۹ هزار و ۷۸۹ تن کنسانتره مس شده بود.

شرکت مس در هشت ماه سال جاری، پنج هزار و ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن تولید کرد. این شرکت در مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰، توانسته بود پنج هزار و ۳۰۷ هشت تن کنسانتره مولیبدن تولید کند.

«فملی» طی هشت ماه امسال، توانست ۶۰۴ تن کنسانتره طلا و نقره تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، ۵۷۴ تن کنسانتره طلا و نقره تولید کرده بود.

شرکت مس طی هشت ماه سال ۱۴۰۱، موفق به تولید ۳۶۶ تن اکسید مولیبدن صادراتی شد. این شرکت در هشت ماه نخست سال گذشته، ۷۳۵ تن اکسید مولیبدن صادراتی تولید کرده بود.

مجموع تولید شرکت ملی صنایع مس ایران در هشت ماه سال جاری، به ۳۹ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۳۳ تن محصول رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، دو درصد افزایش یافته است. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع ۳۸ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۳۱۰ تن محصول تولید کند.

رشد ۴۵ درصدی فروش «فملی» تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱

فروش داخلی «فملی» ۴۹ درصد افزایش یافت

نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت ملی صنایع مس ایران در هشت ماه سال جاری، توانسته است ۱۲۱ هزار و ۸۱۶ تن کاتد مس را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۱ درصد رشد داشته است. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، ۱۰۰ هزار و ۸۱۷ تن کاتد در بازار‌های داخلی فروخته بود.

«فملی» در هشت ماه امسال، توانسته است ۵۰۷ هزار و ۴۱ تن اسید سولفوریک را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۵ درصد افزایش یافته است. این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۴۳۹ هزار و ۳۵۵ تن اسید سولفوریک در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت مس در هشت ماه سال جاری، چهار هزار و ۷۱۸ تن کنسانتره مولیبدن را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۱۹ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، سه هزار و ۹۴۱ تن کنسانتره مولیبدن را در بازار‌های داخلی فروخته بود.

«فملی» طی هشت ماه سال جاری، موفق به فروش ۴۶۷ تن کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی شده است. این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۶۰۲ تن کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت مس در هشت ماه امسال، توانست یک میلیون و ۴۱۶ هزار و ۱۴۱ تن سنگ سولفور را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان حاکی از رشد ۲۸ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل بوده است. این شرکت طی هشت ماه سال گذشته، یک میلیون و ۱۰۱ هزار و ۹۰۱ تن سنگ سولفور را در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران طی هشت ماه سال ۱۴۰۱، موفق شد دو میلیون و ۶۴۱ هزار و ۵۰ تن محصول را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، با رشد ۴۹ درصدی همراه بوده است. این شرکت در هشت ماه سال پیش، یک میلیون و ۷۷۲ هزار و ۶۲۷ تن محصول را در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت مس در هشت ماه سال جاری، ۶۲ هزار و ۱۵۴ تن کاتد مس را روانه بازار‌های صادراتی کرد. این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۹۲ هزار و ۲۱۴ تن کاتد مس در بازار‌های صادراتی فروخته بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۱۸۳ هزار و ۹۷۰ تن کاتد را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، ۱۹۳ هزار و ۳۱ تن کاتد را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رسانده بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی «فملی» طی هشت ماه سال ۱۴۰۱، به دو میلیون و ۷۰۴ هزار و ۳۴۷ تن محصول رسید که این میزان حاکی از رشد ۴۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت در هشت ماه نخست سال پیش، توانسته بود یک میلون و ۸۶۵ هزار و ۶۳۶ تن محصول را در بازار‌های داخلی و صادراتی بفروشد.

رشد ۴۵ درصدی فروش «فملی» تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱

رشد ۷ درصدی درآمد «فملی»

در نمودار ۳ مشاهده می‌شود شرکت ملی صنایع مس ایران در هشت ماه سال جاری، توانسته است ۲۹۴ هزار و ۵۲۸ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۳۰ درصد افزایش داشته است. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، ۲۲۵ هزار و ۴۶۵ میلیارد و ۳۲ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

«فملی» طی هشت ماه سال جاری، توانسته است ۶ هزار و ۵۴۸ میلیارد و ۹۲۴ میلیون ریال درآمد از فروش اسید سولفوریک در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۷۰ درصد افزایش داشته است. این شرکت در هشت ماه سال پیش، یک هزار و ۷۶۸ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال درآمد از فروش اسید سولفوریک در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

«فملی» طی هشت ماه امسال، موفق به کسب سه هزار و ۷۰۹ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال درآمد از فروش سنگ سولفور در بازار‌های داخلی شده است که این میزان، نشان از رشد ۹۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ دارد. این شرکت در هشت ماه سال پیش، یک هزار و ۹۲۷ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال درآمد از فروش سنگ سولفور در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس در هشت ماه امسال، ۱۷ هزار و ۵۶۲ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره مولیبدن در بازار‌های داخلی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۱۸ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۱۴ هزار و ۸۷۷ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره مولیبدن در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

«فملی» طی هشت ماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب ۱۸ هزار و ۸۳ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی شده است. این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۲۱ هزار و ۲۲ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران توانسته است در هشت ماه سال جاری، ۳۴۷ هزار و ۲۳۱ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۸ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال قبل، ۲۷۰ هزار و ۶۲ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی به دست آورده بود.

شرکت مس طی هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۱۶۵ هزار و ۶۷۰ میلیارد و ۱۰۹ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازار‌های صادراتی کسب کند. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، ۲۰۵ هزار و ۷۰۹ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های صادراتی کسب کرده بود.

شرکت مس در هشت ماه امسال، توانسته است ۴۶۰ هزار و ۱۹۸ میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۶ درصدی است. این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۴۳۱ هزار و ۱۷۴ میلیارد و ۷۱ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کرده بود.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی «فملی» در هشت ماه سال جاری، به ۵۱۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۴۷۹ هزار و ۲۷ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کند.

رشد ۴۵ درصدی فروش «فملی» تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده