تاریخ: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۴۹
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۲۸۲۹۷۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
تا پایان هشت ماه امسال؛

درآمد «فباهنر» ۲۶ درصد افزایش یافت

‌می‌متالز - شرکت صنایع مس شهید باهنر در هشت ماه سال جاری توانست با کسب درآمد ۴۲ هزار و ۱۳۳ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریالی از فروش ۲۲ هزار و ۷۹۱ تن محصول در بازار‌های داخلی و صادراتی، رشد ۲۶ درصدی درآمد را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کند.

به گزارش می‌متالز، عملکرد هشت ماه سال جاری شرکت صنایع مس شهید باهنر نشان می‌دهد علی‌رغم نوسان قیمت مس در بازار‌های جهانی و همچنین عدم عرضه کافی و مناسب کاتد در بورس کالای ایران طی چند هفته اخیر، تولید و فروش محصولات مسی و آلیاژی این شرکت به ویژه لوله مسی و تسمه و ورق برنجی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، با رشد قابل توجهی همراه بوده است.

رشد ۱۹ درصدی تولید مقاطع برنجی

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت صنایع مس شهید باهنر در هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است سه هزار و ۴۵۳ تن لوله مسی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۹ درصد افزایش داشته است. این شرکت در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، موفق به تولید دو هزار و ۸۹۱ تن لوله مسی شده بود.

«فباهنر» طی هشت ماه سال جاری، توانست یک هزار و ۶۲۷ تن مقاطع مسی تولید کند. این شرکت در هشت ماه سال پیش، یک هزار و ۹۳۶ تن مقاطع مسی تولید کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در هشت ماه امسال، موفق شد پنج هزار و ۴۹۱ تن تسمه و ورق مسی تولیدکند. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، پنج هزار و ۶۷۳ تن تسمه و ورق مسی تولید کرده بود.

همچنین «فباهنر» در هشت ماه سال جاری، ۵۴۱ تن لوله برنجی تولید کرده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۵ درصد رشد داشته است. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، موفق به تولید ۵۱۱ تن لوله برنجی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر طی هشت ماه امسال، پنج هزار و ۸۸۹ تن مقاطع برنجی تولید کرده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، نشان از رشد ۱۰ درصدی دارد. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، توانسته بود پنج هزار و ۳۲۷ تن مقاطع برنجی تولید کند.

شرکت مس شهید باهنر در هشت ماه سال جاری، توانست هفت هزار و ۴۵۷ تن تسمه و ورق برنجی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۷ درصد رشد داشته است. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، ۶ هزار و ۲۶۲ تن تسمه و ورق برنجی تولید کرده بود.

مجموع تولید «فباهنر» در هشت ماه سال ۱۴۰۱، به ۲۴ هزار و ۵۰۳ تن محصول رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، ۸ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال پیش، توانسته بود در مجموع ۲۲ هزار و ۶۰۰ تن محصول تولید کند.

درآمد «فباهنر» ۲۶ درصد افزایش یافت

رشد ۱۱۳ درصدی فروش داخلی لوله مسی 

نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت صنایع مس شهید باهنر در هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است یک هزار و ۴۲۴ تن لوله مسی را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۱۳ درصد افزایش داشته است. این شرکت در هشت ماه سال قبل، ۶۶۸ تن لوله مسی در بازار داخلی فروخته بود.

شرکت مس شهید باهنر طی هشت ماه سال جاری، موفق به فروش یک هزار و ۹۸ تن مقاطع مسی در بازار داخلی شد. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، یک هزار و ۱۷۰ تن مقاطع مسی در بازار داخلی به فروش رسانده بود.

«فباهنر» در هشت ماه امسال، توانسته است چهار هزار و ۴۶۸ تن تسمه و ورق مسی را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲۱ درصد افزایش داشته است. این شرکت در هشت ماه سال پیش، سه هزار و ۶۷۷ تن تسمه و ورق مسی در بازار داخلی فروخته بود.

همچنین شرکت صنایع مس شهید باهنر موفق شد طی هشت ماه امسال، ۱۸۹ تن لوله برنجی را در بازار داخلی بفروشد. این شرکت در هشت ماه سال قبل، موفق به فروش ۳۰۱ تن لوله برنجی در بازار داخلی شده بود.

شرکت مس شهید باهنر در هشت ماه سال جاری، سه هزار و ۳۷۲ تن مقاطع برنجی را در بازار داخلی فروخته است. این شرکت در هشت ماه سال پیش، سه هزار و ۶۰۵ تن مقاطع برنجی را در بازار داخلی معامله کرده بود.

«فباهنر» طی هشت ماه امسال، موفق به فروش دو هزار و ۶۰۱ تن تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۳۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، توانسته بود یک هزار و ۸۷۳ تن تسمه و ورق برنجی را در بازار داخلی به فروش برساند.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در هشت ماه سال جاری، ۱۳ هزار و ۱۵۲ تن محصول را در بازار داخلی به فروش رسانده است که این میزان، حاکی از رشد ۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این شرکت طی هشت ماه سال گذشته، ۱۱ هزار و ۲۹۴ تن محصول در بازار داخلی فروخته بود.

شرکت مس شهید باهنر در هشت ماه سال جاری، یک هزار و ۲۷ تن لوله مسی را روانه بازار‌های صادراتی کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۴۰ درصدی داشته است. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، ۷۳۴ تن لوله مسی در بازار‌های صادراتی معامله کرده بود.

«فباهنر» در هشت ماه امسال، توانست ۲۱۶ تن مقاطع مسی را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، موفق به فروش ۲۸۰ تن مقاطع مسی در بازار‌های صادراتی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر طی هشت ماه سال ۱۴۰۱، موفق شد ۷۲۹ تن تسمه و ورق مسی را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند. این شرکت طی هشت ماه سال گذشته، یک هزار و ۲۹۸ تن تسمه و ورق مسی در بازار‌های صادراتی فروخته بود.

مجموع فروش صادراتی شرکت صنایع مس شهید باهنر در هشت ماه امسال، به دو هزار و ۱۱۳ تن محصول رسید. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود سه هزار و ۱۴۳ تن محصول را روانه بازار‌های صادراتی کند.

همچنین «فباهنر» طی هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است هفت هزار و ۵۲۶ تن محصول خدماتی در زمینه انواع محصولات مسی و آلیاژی عرضه کند که این میزان حاکی از رشد ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، هفت هزار و ۲۹۵ تن محصول خدماتی عرضه کرده بود.

مجموع فروش شرکت مس شهید باهنر در هشت ماه سال جاری، به ۲۲ هزار و ۷۹۱ تن محصول رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵ درصد رشد داشته است. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۲۱ هزار و ۷۳۲ تن محصول را به فروش رساند.

درآمد «فباهنر» ۲۶ درصد افزایش یافت

رشد ۲۱ درصدی درآمد حاصل از ارائه خدمات

 همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت صنایع مس شهید باهنر در هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است درآمد سه هزار و ۷۰۹ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریالی از فروش لوله مسی در بازار داخلی به دست آورد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۴۵ درصد افزایش داشته است. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، یک هزار و ۵۱۲ میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در هشت ماه سال جاری، موفق به کسب درآمد دو هزار و ۷۸۹ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریالی از فروش مقاطع مسی در بازار داخلی شده است که این میزان، حاکی از رشد ۴ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰ است. این شرکت در هشت ماه سال پیش، دو هزار و ۶۸۴ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع مسی در بازار داخلی به دست آورده بود.

«فباهنر» طی هشت ماه امسال، توانسته است ۱۳ هزار و ۲۷۵ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار داخلی کسب کند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۳۷ درصد افزایش داشته است. این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۹ هزار و ۶۸۵ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر طی هشت ماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب درآمد ۶۳۹ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریالی از فروش لوله برنجی در بازار داخلی شده است. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، توانسته بود درآمد ۹۳۵ میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریالی از فروش لوله برنجی در بازار داخلی به دست آورد.

شرکت مس شهید باهنر در هشت ماه سال جاری، ۶ هزار و ۶۵۱ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع برنجی در بازار داخلی کسب کرد که این میزان، حاکی از رشد ۱۸ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته است. این شرکت در هشت ماه سال قبل، پنج هزار و ۶۳۲ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع برنجی در بازار داخلی کسب کرده بود.

«فباهنر» در هشت ماه امسال، موفق به کسب درآمد ۶ هزار و ۸۳۵ میلیارد و ۹۰۳ میلیون ریالی از فروش تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۶۶ درصد افزایش داشته است. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، توانسته بود چهار هزار و ۱۱۹ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی به دست آورد.

شرکت صنایع مس شهید باهنر توانست طی هشت ماه سال جاری، ۳۳ هزار و ۹۰۲ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار داخلی به دست آورد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۳۸ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال قبل، ۲۴ هزار و ۵۶۹ میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در هشت ماه سال جاری، توانست دو هزار و ۴۶۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار‌های صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال پیش، یک هزار و ۶۲۴ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار‌های صادراتی کسب کرده بود.

«فباهنر» طی هشت ماه امسال، ۵۱۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع مسی در بازار‌های صادراتی به دست آورد. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، موفق به کسب درآمد ۶۱۱ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریالی از فروش مقاطع مسی در بازار‌های صادراتی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در هشت ماه سال ۱۴۰۱، درآمد یک هزار و ۷۷۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون ریالی از فروش تسمه و ورق مسی در بازار‌های صادراتی کسب کرد. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، دو هزار و ۹۳۱ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار‌های صادراتی به دست آورده بود.

مجموع درآمد فروش صادراتی «فباهنر» در هشت ماه امسال، به پنج هزار و ۳۲ میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال رسیده است. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۶ هزار و ۲۷۹ میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال درآمد از فروش صادراتی محصولات خود کسب کند.

همچنین شرکت صنایع مس شهید باهنر طی هشت ماه سال جاری،  سه هزار و ۱۹۸ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال درآمد از ارائه خدمات در زمینه محصولات مسی و آلیاژی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، نشان از رشد ۲۱ درصدی دارد. این شرکت در هشت ماه سال قبل، دو هزار و ۶۲۸ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال درآمد از ارائه خدمات به دست آورده بود.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی و همچنین ارائه خدمات شرکت مس شهید باهنر در هشت ماه سال ۱۴۰۱، به ۴۲ هزار و ۱۳۳ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۳۳ هزار و ۴۷۷ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال درآمد کسب کند.

درآمد «فباهنر» ۲۶ درصد افزایش یافت

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده