تاریخ: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۰۳
بازدید: ۶۲
کد خبر: ۲۸۲۹۷۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

رشد ۴۳ درصدی تولید «ارفع»

‌می‌متالز - مجموع تولید شرکت آهن و فولاد ارفع در هشت ماه سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۳۲۵ هزار و ۶۹۲ تن محصول رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت زمان مشابه سال پیش، رشد ۴۳ درصدی را نشان می‌دهد. ارفع در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۹۲۳ هزار و ۲۵ تن محصول تولید کند.

به گزارش می‌متالز، درآمد حاصل از فروش محصولات شرکت آهن و فولاد ارفع در آبان ماه امسال،  یک هزار و ۶۶۶ میلیارد تومان بوده است که بالاترین درآمد فروش ماهانه تاریخ این شرکت به شمار می‌آید و ۵۸ درصد بیشتر از ماه قبل از آن (مهر ۱۴۰۱) است. ضمن اینکه شمش فولادی ارفع، به خوبی توانسته است نیاز بازار داخلی را رفع کند و برای نخستین بار شمش تولیدی این شرکت، با موفقیت در رینگ صادراتی بورس کالای ایران عرضه شد.  از سوی دیگر، ارفع عملکرد خوبی در تولید و فروش آهن اسفنجی طی هشت ماه سال ۱۴۰۱ به ثبت رسانده است.

رشد ۷۴ درصدی تولید آهن اسفنجی ارفع

نمودار ۱ حاکی از آن است که شرکت آهن و فولاد ارفع در هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۵۵۵ هزار و ۱۹ تن شمش فولادی تولید کند که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، ۱۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال قبل، ۴۸۰ هزار و ۲۱۷ تن شمش فولادی تولید کرده بود.

ارفع در هشت ماه امسال، موفق به تولید ۷۷۰ هزار و ۶۷۳ تن آهن اسفنجی شده است که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰، از رشد ۷۴ درصد برخوردار بود. این شرکت در هشت ماه سال پیش، توانسته بود ۴۴۲ هزار و ۸۰۸ تن آهن اسفنجی تولید کند.

مجموع تولید شرکت آهن و فولاد ارفع در هشت ماه سال جاری، به یک میلیون و ۳۲۵ هزار و ۶۹۲ تن محصول رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت زمان مشابه سال پیش، رشد ۴۳ درصدی را نشان می‌دهد. ارفع در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۹۲۳ هزار و ۲۵ تن محصول تولید کند.

رشد ۴۳ درصدی تولید «ارفع»

فروش شمش ارفع ۴۰ درصد رشد پیدا کرد

نمودار ۲ نشان می‌دهد که شرکت آهن و فولاد ارفع در هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۴۴۴ هزار و ۴۳۹ تن شمش فولادی را در بازار داخلی بفروشد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۵۴ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت توانسته بود در هشت ماه سال گذشته، ۲۸۷ هزار و ۵۱۳ تن شمش فولادی را در بازار داخلی به فروش برساند.

شرکت آهن و فولاد ارفع در هشت ماه امسال، توانسته است ۹۰ هزار و ۴۴۱ تن آهن اسفنجی را در بازار داخلی به فروش برساند. ضمن اینکه فروش صادراتی آهن اسفنجی ارفع طی این مدت، پنج هزار و ۲۴۸ تن بوده است و این شرکت موفق به فروش مجموع ۹۵ هزار و ۶۸۹ تن آهن اسفنجی در بازار‌های داخلی و صادراتی شده است.

ارفع موفق شد طی هشت ماه سال جاری، ۱۴۳ هزار و ۴۹۰ شمش فولادی را روانه بازار‌های صادراتی کند که این میزان حاکی از رشد ۱۰ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰ است. این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۱۳۰ هزار و ۱۲۲ تن شمش فولادی را صادر کرده بود.

شرکت آهن و فولاد ارفع در هشت ماه امسال، توانسته است ۵۸۷ هزار و ۹۲۹ تن شمش فولادی را در بازار‌های داخلی و صادراتی بفروشد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت توانسته بود در هشت ماه سال گذشته، ۴۱۷ هزار و ۶۳۵ تن شمش فولادی را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند.

مجموع فروش شرکت آهن و فولاد ارفع در هشت ماه سال ۱۴۰۱، به ۶۸۳ هزار و ۶۱۸ تن محصول رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، رشد ۶۳ درصدی را نشان می‌دهد. ارفع در هشت ماه پارسال توانسته بود در مجموع ۴۱۷ هزار و ۶۳۵ تن محصول در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند.

رشد ۴۳ درصدی تولید «ارفع»

افزایش ۶۵ درصدی درآمد ارفع

در نمودار ۳ مشاهده می‌شود شرکت آهن و فولاد ارفع از محل فروش شمش فولادی خود در بازار داخلی طی هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۶۱ هزار و ۹۴۱ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال درآمد کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال، رشد ۳ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، موفق شده بود ۳۷ هزار و ۴۰۹ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال درآمد از فروش شمش فولادی در بازار داخلی داشته باشد.

ارفع در هشت ماه امسال، توانسته است درآمد ۶ هزار و ۹۰۵ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال از فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی کسب کند. ضمن اینکه درآمد صادراتی حاصل از فروش آهن اسفنجی ارفع طی این مدت، ۴۰۴ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال بوده است و این شرکت موفق به کسب درآمد مجموع هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریال از فروش آهن اسفنجی در بازار‌های داخلی و صادراتی شده است.

شرکت آهن و فولاد ارفع در هشت ماه سال جاری، ۲۰ هزار و ۹۲۶ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال درآمد از فروش شمش فولادی در بازار‌های صادراتی کسب کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، حاکی از رشد ۲۱ درصدی است. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانست ۱۷ هزار و ۲۵۳ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال درآمد از صادرات شمش فولادی خود کسب کند.

کل درآمد فروش صادراتی و داخلی شمش فولادی شرکت آهن و فولاد ارفع در هشت ماه امسال، به ۸۲ هزار و ۸۶۷ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از رشد ۵۱ درصدی برخوردار است. این شرکت در هشت ماه سال قبل، درآمد ۵۴ هزار و ۶۶۲ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریالی از فروش شمش خود در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کرده بود.

درآمد ارفع در پایان هشت ماه سال ۱۴۰۱، به ۹۰ هزار و ۱۷۸ میلیارد و ۷۵۷ میلیون ریال رسیده است که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال پیش، حاکی از رشد ۶۵ درصدی است. این شرکت موفق به کسب درآمد ۵۴ هزار و ۶۶۲ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال در پایان هشت ماه سال ۱۴۰۱ شده بود.

رشد ۴۳ درصدی تولید «ارفع»

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده