تاریخ: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۴:۰۹
بازدید: ۲۷۰
کد خبر: ۲۸۳۶۱۰
سرویس خبر : اجتماعی
لیگ برتر کشتی فرنگی؛

جام قهرمانی در دست اصفهانی‌ها

‌می‌متالز - تیم کشتی فرنگی سپاهان در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر برابر فولاد خوزستان به پیروزی رسید تا جام را به خانه بیاورد.

به گزارش می‌متالز، تیم کشتی‌فرنگی سپاهان در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کشتی‌فرنگی، امروز (جمعه-۱۸ آذر ماه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران در مرحله فینال رقابت‌ها به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت و شاگردان رسول جزینی با نتیجه ۷ بر ۳ این تیم را شکست دادند تا جام قهرمانی بیست و دومین دوره لیگ برتر را با خود به اصفهان بیاورند.

علی نوربخش در فینال وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی را با نتیجه ۳ بر یک به پویا دادمرز واگذار کرد؛ در دسته ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد در رقابت با پویا ناصرپور با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

آرمین محب‌ثابت، کشتی‌گیر وزن ۶۳ کیلوگرم سپاهانی‌ها با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب ایمان محمدی شد؛ دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم با نتیجه ۴ بر ۲ بر محمدجواد رضایی غلبه کرد.

در دسته ۷۲ کیلوگرم، محمدرضا رستمی به دلیل مصدومیت کشتی نگرفت و ۵ بر صفر بازنده شد، اما محمدرضا مختاری در وزن ۷۷ کیلوگرم با نتیجه ۳ بر یک از سد امین کاویانی گذشت.

علیرضا مهمدی در دسته ۸۲ کیلوگرم ۵ بر ۴ پژمان پشتام را شکست داد. ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم با حساب ۳ بر یک سعید کریمی‌زاده را از پیش‌رو برداشت.

همچنین مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل مهدی فلاح، با توجه به ترتیب امتیازات پیروز میدان لقب گرفت و در پایان علی‌اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم با نتیجه ۳ بر صفر امیر منجزی را شکست داد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده